Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Summertime

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Summertime

    Bij opruimwerkzaamheden, kwam ik deze nog tegen. Bij het zien sprong de titel spontaan in mijn gedachten.
    Echter : De foto is van november 2016.
    Ik vrees ook dat er nu meer voetstappen zullen staan.

    Summertime.


    Graag op zwart bekijken. Dank u.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Summertime

    Mooie dynamische opname Johan.
    mvg Christophe

    Comment


    • #3
      Re: Summertime

      Mooie compo en knappe wolken !
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Summertime

        Ze zeggen dat je het onderwerp altijd op een kruispunt van een van de zes rechthoeken moet zetten.
        Hier zitten ze er links- en onder en 't is verdomd erg mooi ook nog.
        Afstappen van de regeltjes kan soms beter zijn hé.
        Bouk zal jaloers zijn van de wolkenlucht.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Summertime

          Inderdaad een zomers beeld ondanks dat die in november genomen is..Kwa temperatuur zal het wel iets minder zomers zijn geweest..
          Meer hoeft het soms niet te zijn...Een graspalm, mooi licht en wat wolken...En je hebt een mooi beeld als deze..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Summertime

            mooie heldere toffe fijne plaat over niets maar toch heel veel. de spanning tussen de grootste wolk en de graspol is bijzonder.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Summertime

              Weer eens totaal iets anders dan de Schotland platen. Maar ook heel mooi met een prachtige wolkenlucht en een goed laag standpunt. Weliswaar is het heel helder weer maar de afdrukken van een flinke regenbui zijn nog zichtbaar.
              http://www.smuttynose.nl

              Comment


              • #8
                Re: Summertime

                Fantastisch mooie plaat Johan! Die struik duinengras (or whatever) trekt de aandacht en maakt er een evenwichtig beeld van.
                mvg,

                Raf.

                Comment


                • #9
                  Re: Summertime

                  Had je niet gezegd dat het november was, ik had het geloofd, zeker met zo'n Belgische zomer...
                  De wolkjes, het toefje duinengras, de compo maken het tot een geslaagde foto!
                  https://www.behance.net/Lynx1966

                  Comment


                  • #10
                    Re: Summertime

                    Heerlijke foto, gewoon uit ons leefmilieu
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Summertime

                      idd heerlijke foto mooie foto ,lijken idd Bouk wolkjes ,ook de voorgrond vind mooi gedetailleerd ,alleen zou ik de gele tinten wat omlaag trekken ,volgens mij zal je meer de natuurlijke kleur benaderen ,heb zelf een voorbeeldje geplaatst ,als ik er naast zit moet je het ook eerlijk zeggen hè klik

                      Comment


                      • #12
                        Re: Summertime

                        Bedankt voor de fijne commentaren.
                        @Patrick : November en rond 10:00 uur. Ik denk dat ik in de buurt zit. Maar het is al lang geleden, dus ik zou het echt niet weten.
                        Maar zeker bedankt voor de moeite. Altijd fijn dat er meegedacht wordt. Laat de link zeker staan, zodat anderen ook een mening kunnen vormen en eventueel kunnen geven.
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Summertime

                          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                          Bedankt voor de fijne commentaren.
                          @Patrick : November en rond 10:00 uur. Ik denk dat ik in de buurt zit. Maar het is al lang geleden, dus ik zou het echt niet weten.
                          Maar zeker bedankt voor de moeite. Altijd fijn dat er meegedacht wordt. Laat de link zeker staan, zodat anderen ook een mening kunnen vormen en eventueel kunnen geven.
                          ok bedankt Johan ,jij stond er natuurlijk bij en keek ernaar

                          Comment


                          • #14
                            Re: Summertime

                            Ik vind het een sterke compo .

                            De update van bopatje is wellicht juister qua toning en kleuren. De originele is warmer afgewerkt en dat geeft misschien het zomers gevoel aan de novemberfoto.
                            Moeilijk om te kiezen.

                            Mvg.,
                            Smets84.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Summertime

                              Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk bericht
                              Ik vind het een sterke compo .


                              De update van bopatje is wellicht juister qua toning en kleuren. De originele is warmer afgewerkt en dat geeft misschien het zomers gevoel aan de novemberfoto.
                              Moeilijk om te kiezen.

                              Mvg.,
                              Smets84.
                              Grappige denkfout.
                              s'Zomers is het warm, maar het licht kouder.
                              Maar zeker bedankt voor je oordeel.
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                              Vriendelijke groeten, Johan

                              Comment

                              Working...
                              X