Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sagrada familia enzomeer: waar veilig tickets vooraf boeken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sagrada familia enzomeer: waar veilig tickets vooraf boeken?

    Wie heeft goeie ervaringen met sites waar je vooraf boekt voor de Sagrada, parc guell, casa milo en casa battlo enzomeer.

  • #2
    Re: Sagrada familia enzomeer: waar veilig tickets vooraf boeken?

    Je vindt waarschijnlijk links op de site van de stad. Dat zou veilig moeten zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Sagrada familia enzomeer: waar veilig tickets vooraf boeken?

      Zeker doen op voorhand boeken, anders kom je er niet in.
      Geleid bezoek is een aanrader in de Sagrada Familia.

      Comment


      • #4
        Re: Sagrada familia enzomeer: waar veilig tickets vooraf boeken?

        Normaal hebben die organistaties een eigen web waar je dat kan doen.
        Indien je er geen vindt, kan je terecht bij de toeristische dienst van de stad. Zeer goed, behulpzaam en heel correct.
        Bezorg me je mail-adres via PM en ik stuur je een lijst met verschillende plaatsen en hun web. Heb dat gedaan voor mijn trip een paar jaar geleden.
        De Sagrada moet je zeker vooraf boeken... Toen ik er ging stonden er rijen waar je op een uur tot 2 uur kon rekenen ...
        Denk ook eens aan de Barcelona-card. Is niet goed voor alles, maar je kan op bepaalde zaken gratis zaken zien of serieuze kortingen krijgen. Als je die dan combineert met de duurste bezoeken op 2 dagen maak je winst.
        Park de Guell is heel vroeg open. Ga zo vroeg mogelijk, anders zit je met een massa volk dat in de weg loopt. (Ik had een toelating om er om 7 uur te zijn, gelukkig maar)
        Kijk ook goed naar de openingsuren. Veel zaken kan je bezoeken (gratis), dit op een paar uur op een bepaalde dag in de week. Palau Guell (nabij La Rambla) is zo open voor publiek (je moet wel een gratis ticketje halen) op maandag vanaf 16 uur to 18 uur. Meestal is er dan minder volk en het is de moeite waard.
        Zeker ook Palau de la Musica Catalana doen. Wel duur en het bezoek onder leiding duurt max 1.30. De gids laat geen tijd om te fotograferen zoals hij beloofd bij aanvang trip. Dus rustig fotograferen terwijl hij bezig is met uitleg geven. Hou er rekening mee dat je ticketten verkrijgt maar dat je vermoedelijk op een andere tijdstip pas binnen kan. Aantal bezoekers per rondleiding is immmers beperkt. Dus, goed om vooraf je ticketten te halen en daar een trip te vragen de dag nadien, of meer dagen zodat je dit beter kan inpassen. Wel een schitterende site.
        Evenmooi, beterkoop en vaak vergeten is het oude ziekenhuis (Hospital de la Santa Creu i de Sant Pau) in de nabijheid van de Sagrada.
        1 grote opmerking. KOOP GEEN drank in de nabijheid van de toeristische treffers. Loop een paar straten weg van die centra en koop je drank in een plaatselijke merkat. Spotgoedkoop en daar hebben de Barcelonezen iets aan.
        Het oude stadhuis is ook een aanrader en enkel op zondag te bezichtigen (gratis) tussen 10 en 12 uur.
        En er is zoveel. Anders moeten we eens afspreken. Heb Barcelona volledig digitaal voorbereid. Google is my friend en maps.google.com is my brother
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment

        Working...
        X