Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moeder en dochter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Moeder en dochter




    Een probeersel voor een portret. Eigenlijk een eerste probeersel met studiolicht.
    Commentaar is altijd welkom, liever dat dan een like op facebook en dergelijke.

  • #2
    Re: Moeder en dochter

    Is wel mooi en spontaan maar ik vind moeder iets te laag in beeld gebracht. De kadrering kon iets beter en ook de schaduw links in beeld vind ik minder.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Moeder en dochter

      Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
      Is wel mooi en spontaan maar ik vind moeder iets te laag in beeld gebracht. De kadrering kon iets beter en ook de schaduw links in beeld vind ik minder.
      ik volg ,grts Jozef
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #4
        Re: Moeder en dochter

        Vind dit geen slechte foto, mooie samenhorigheid en die schaduw brengt het beeld in evenwicht - 't is maar hoe je 't bekijkt.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Moeder en dochter

          Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
          Is wel mooi en spontaan maar ik vind moeder iets te laag in beeld gebracht. De kadrering kon iets beter en ook de schaduw links in beeld vind ik minder.
          Dank je, Ja achteraf bekeken had ik ook moeten zien van die schaduw tijdens het fotograferen. Maar hé t was de eerste keer, laat ons zeggen beginners schoonheidsfoutje.
          Zou het kwa kadrering beter zijn als ik rechter boven hoek deels zou in kroppen Zodat bovenaan vooral minder "lege" ruimte komt? OF heb ik de hele positie mis?

          Comment


          • #6
            Re: Moeder en dochter

            Persoonlijk zou ik eerder links een stukje afdoen en boven ook een klein stukje.

            Comment

            Working...
            X