Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een opstootje + update+update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] een opstootje + update+update

    fort Vaubain
    heb getwijfeld om een 9/16 uitsnede van te maken ,maar vond het zonde om zowel de mooie wolken als de ruwheid in het water er een stukje van af te snijden
    grote versie

    update 2



    tweede versie
    eerste versie

    nadien komt de lange sluitertijd
    dank om te kijken
    Last edited by bopatje; 3 augustus 2017, 16:47. Reden: gebouw ophelderen

  • #2
    Re: een opstootje

    Ha het lijkt wel of je op de achterkant van een bootje stond toen je deze trok aan de beweging van het water af te leiden. Zeker geen slechte foto. De golf die tegen het fort beukt spreekt me wel aan, die had ik dan ook graag wat dichter gezien.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: een opstootje

      Compo, idee, moment, dreiging, lucht, zee, uitsnede zijn prima !


      maar, daar ben ik weer met mijn dwaze suggesties... waarom het gebouw niet een heel heel klein beetje oplichten ? Niet te veel, maar net ietske zodat de textuur van de stenen net iets beter zichtbaar wordt. FWIW he, patrick.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: een opstootje

        Brr, doet al herfstachtig aan, maar wel een mooie. Ik volg in Iegenie zijn commentaar.
        https://www.behance.net/Lynx1966

        Comment


        • #5
          Re: een opstootje

          Knappe foto, maar kan me wel vinden in de vorgaande commentaren; door de uitsnede te veranderen en het gebouw een tikketlje te accentueren word het wss nog iets beter.
          Maar toch vooral veel sfeer en dreiging!
          mvg Christophe.

          Comment


          • #6
            Re: een opstootje

            Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
            Brr, doet al herfstachtig aan, maar wel een mooie. Ik volg in Iegenie zijn commentaar.
            Heerlijk afwerend, bijna vijandig, bouwsel gebouwd om de zee te trotseren. Ook ik volg Iegenie
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: een opstootje

              Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
              Compo, idee, moment, dreiging, lucht, zee, uitsnede zijn prima !


              maar, daar ben ik weer met mijn dwaze suggesties... waarom het gebouw niet een heel heel klein beetje oplichten ? Niet te veel, maar net ietske zodat de textuur van de stenen net iets beter zichtbaar wordt. FWIW he, patrick.
              ben het met je eens, gebouw oplichten en de foto wordt nog beter, ben benieuwd naar de update bopatje ...

              Comment


              • #8
                Re: een opstootje

                Mooi !
                Dat is al een opstoot !
                Het gebouw iet ophelderen mag dan toch maar zeer weinig zijn hoor

                stond je daar niet een beetje gevaarlijk ?
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: een opstootje

                  goede tip
                  bij deze de up geplaatst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: een opstootje

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                    Mooi !
                    Dat is al een opstoot !
                    Het gebouw iet ophelderen mag dan toch maar zeer weinig zijn hoor

                    stond je daar niet een beetje gevaarlijk ?
                    zonder gevaar is het daar nooit zeker bij dergelijke zee ,maar ik stond gewoon op een stuk platte rots ,viel mee

                    Comment


                    • #11
                      Re: een opstootje

                      De up is een fraaiere. Karakter van het Fort is behouden maar de sfeer bewaard
                      http://www.smuttynose.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: een opstootje

                        Mocht van mij gerust de eerste versie blijven. Het ietwat duistere van het gebouw paste beter bij het dreigende van de lucht.
                        In de up is het alsof de zon op het gebouw schijnt en er was helemaal geen zon.
                        Het strookje lucht dat afgesneden werd vind ik dan weer goed.

                        Comment


                        • #13
                          Re: een opstootje

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Mocht van mij gerust de eerste versie blijven. Het ietwat duistere van het gebouw paste beter bij het dreigende van de lucht.
                          In de up is het alsof de zon op het gebouw schijnt en er was helemaal geen zon.
                          Het strookje lucht dat afgesneden werd vind ik dan weer goed.
                          o ja hoor er was veel zon kan je zien aan de voorgrond in het water ,maar de dreiging was niet veraf

                          Comment


                          • #14
                            Re: een opstootje

                            voor mij de up, maar die heeft wel wat te weinig lucht vind ik.
                            ik zou zeggen, een combinatie van beide, maar het zijn niet helemaal dezelfde foto's, dus dat gaat niet goed lukken dan.
                            groeten, Kristof
                            Canon EOS 5D mkII

                            Comment


                            • #15
                              Re: een opstootje

                              ik had het gebouw want donkerder gelaten, maar jouw oplossing is beter.

                              ik volg stoffograaf wel dat het jammer is dat er wat lucht vervlogen is, maar misschien ben ik wel weer aan het pezeweven ?
                              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                              Comment

                              Working...
                              X