Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terug in de tijd. + UPDATE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Terug in de tijd. + UPDATE


    UPDATE
    Last edited by Guest22; 2 augustus 2017, 16:14.

  • #2
    Re: Terug in de tijd.

    Mooie compo JP, maar er zit volgens mij een rode (of is het magenta) zweem over de ganse foto.
    Zie de kasseiweg, de houten afsluitingen, de boomstammen, de plekjes aarde in het gras...

    Comment


    • #3
      Re: Terug in de tijd.

      moet hier volgen
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

      Comment


      • #4
        Re: Terug in de tijd.

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Mooie compo JP, maar er zit volgens mij een rode (of is het magenta) zweem over de ganse foto.
        Zie de kasseiweg, de houten afsluitingen, de boomstammen, de plekjes aarde in het gras...
        Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
        moet hier volgen
        Jullie hebben gelijk. Heb eens snel naar de onbewerkte versie gekeken en daar is niks van te zien. Zal straks eens een UP plaatsen.

        Comment


        • #5
          Re: Terug in de tijd.

          Iets weider en zwart/wit zou het 'terug in de tijd' thema al wat kunnen redden, misschien ook volgende keer een lager standpunt innemen, je kan je onderwerp makkelijker isoleren tov lucht dan tov de drukke achtergrond van de bomen.

          Zowiezo ook een lastig tijdstip om echt sfeervolle foto's te maken, lijkt me zo goed als op het midden van de dag.


          Die 2de foto met koets op je Flickr heeft trouwens een veel betere witbalans (zonder roze/magenta sweem)

          Comment


          • #6
            Re: Terug in de tijd.

            Lastig tijdstip?.
            Met deze bewolkte hemel kan je juist wel mooie foto's maken, het hoeft niet altijd op de gouden uurtjes te zijn.
            Rode kleurzweem kan ik volgen.

            Comment


            • #7
              Re: Terug in de tijd.

              Oorspronkelijk geplaatst door RobC83 Bekijk bericht
              Iets weider en zwart/wit zou het 'terug in de tijd' thema al wat kunnen redden, misschien ook volgende keer een lager standpunt innemen, je kan je onderwerp makkelijker isoleren tov lucht dan tov de drukke achtergrond van de bomen.

              Zowiezo ook een lastig tijdstip om echt sfeervolle foto's te maken, lijkt me zo goed als op het midden van de dag.


              Die 2de foto met koets op je Flickr heeft trouwens een veel betere witbalans (zonder roze/magenta sweem)
              Hier moet ik toch even reageren. Een wijder beeld was niet mogelijk ivm storende elementen. Zw/w je houdt ervan of niet , ik dus niet ( en weet ook niet waarom dat de foto zou redden?) De zweem daar ben ik mee akkoord. Lager standpunt omdat je beter iets kunt isoleren tegen de lucht tov ban bomen???? Een paard staat al niet in de lucht , als ik dat hier zou moeten doen, dan zou ik al mijn buik moeten gaan liggen en dat vergroot mijn aandachtspunt ( de koets met paarden) in de slechte zin.
              Mvg,

              Jean-Pierre

              Comment


              • #8
                Re: Terug in de tijd.

                Met Z/W bedoelde ik meer dat er door de kleur en de drukke achtergrond er teveel gaande is waardoor het erg rommelig wordt. In Z/W zou het onderwerp er beter 'kunnen' uitkomen. De kleuren en contrasten zijn op dit moment ook niet zo spectaculair.

                Je moet m'n comments ook niet zo extreem opnemen, een 'beetje' een lager perspectief zou ook al veel doen,

                Comment


                • #9
                  Re: Terug in de tijd.

                  In kleur is ook mooi minst aanpassing

                  Comment


                  • #10
                    Re: Terug in de tijd.

                    Ik wacht de up af -)
                    vriendelijke groeten, Sien

                    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Terug in de tijd.

                      Update geplaatst.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Terug in de tijd.

                        Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
                        Update geplaatst.
                        Bedankt daarvoor! 't Is een mooi beeld in de up komen de kleuren mooi tot hun recht, het licht is nogal hard maar dat lag aan het moment van de dag natuurlijk. Maar dit moment heb je mooi vastgelegd!
                        vriendelijke groeten, Sien

                        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Terug in de tijd.

                          Als die madam nu ook nog haar smartphone wegsteekt is je titel gerechtvaardigd.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Terug in de tijd.

                            Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
                            Als die madam nu ook nog haar smartphone wegsteekt is je titel gerechtvaardigd.
                            Scherp oog moet ik zeggen ! Voor de rest is de up veel beter van kleurbalans en zie ik een gezellige foto. Zou 'sepia' kunnen helpen JP om terug in de tijd te gaan (ipv zwartwit) ?
                            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                            Comment

                            Working...
                            X