Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wandelend tapijt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Wandelend tapijt

    Na wat googlen te weten gekomen dat dit een larve van een gaasvlieg (Chrysopa oculata) is...
    Ik zag een wit pluisje van een mm of drie op een blad liggen en zag plots dat het zich verder bewoog, dus even gewacht en daar kwam ineens een kopje tevoorschijn :-)
    Sinds een paar weken met macrofotografie aan het experimenteren en je ziet nu pas hoeveel soorten insecten je vind als je rustig rondkijkt...



    Bedankt voor het kijken
    D3 - D300 - Sigma 70-200mm F2.8 Ex Dg Os Hsm - sigma 17-50 f2.8 OS HSM - nikkor 50mm f1.8 - nikkor 35mm f1.8 - SB700

  • #2
    Re: Wandelend tapijt

    Begrijp niet dat dit niet meer reacties krijgt... Beestje niet mooi genoeg???
    Voor mij in ieder geval een A+

    Comment


    • #3
      Re: Wandelend tapijt

      Nog nooit gezien, maar mooi weergegeven

      Comment


      • #4
        Re: Wandelend tapijt

        Oorspronkelijk geplaatst door crispi Bekijk bericht
        Begrijp niet dat dit niet meer reacties krijgt... Beestje niet mooi genoeg???
        Voor mij in ieder geval een A+
        Ja, veel reacties krijg je hier niet meer,ook niet in de showcase, velen komen hier hun ei leggen en ze zijn weg, wel veeeeeeeeeel kijkers.
        Last edited by Patrick T; 5 augustus 2017, 11:14.

        Comment


        • #5
          Re: Wandelend tapijt

          Bedankt voor de reacties, ik moet eerlijk toegeven... Ik kijk zelf ook veel rond op het forum maar reageer ook niet altijd, ook al vind ik een foto mooi of niet mooi :-)
          D3 - D300 - Sigma 70-200mm F2.8 Ex Dg Os Hsm - sigma 17-50 f2.8 OS HSM - nikkor 50mm f1.8 - nikkor 35mm f1.8 - SB700

          Comment

          Working...
          X