Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Griekenland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Griekenland


  • #2
    Re: Griekenland

    Mooi plaatje, ik had deze nog iets gecropped. Links boven juist op de schuine lijn en zo valt de auto ook juist uit beeld.

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Griekenland

      Knappe plaat mits de aanpassing die mijn voorganger opgeeft (een tweede mogelijkheid is de auto wegclonen).
      Persoonlijk zou ik ook nog de muur en de muurtablet links nog iets verdonkeren, niet te veel echter, om niet te contrasteren met de rest van de huizen.
      Je kan eventueel ook de schaduw van de antenne + de antenne zelf nog wegpoetsen omdat deze nogal de aandacht trekt.

      Dan bekom je zo iets.

      Als de link weg moet geef je me maar een seintje.
      Last edited by Guest17; 1 augustus 2017, 08:36.

      Comment


      • #4
        Re: Griekenland

        Ok Djivan het is inderdaad beter je mag de link laten staan, zelf ben ik met Ps nog niet zolang bezig, en doe het met zelfstudie.
        Maar werk eraan.

        Comment


        • #5
          Re: Griekenland

          Leuke contrastrijke foto, weet niet zeker of ik het long exposure gevoel van het water geslaagd vind, dat zal persoonlijk zijn.
          Ook geen idee hoe dat kom gezien de EFIX 1/320sec zegt, zware bewerking? Wat meer detail in het water zou het wat meer karakter geven vind ik.


          Zet nog wel even de foto recht, foto helt af naar links nu.

          Comment


          • #6
            Re: Griekenland

            Foto is genomen in een baai op de ochtend het water is er zo al stil, het is ook een oudere foto in Jpeg genomen telkens als je deze bewerkt verlies je kwaliteit .
            Maar wou hem toch laten zien omwille van de mooie locatie

            Comment

            Working...
            X