Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elgol II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Elgol II

    een beetje later en een beetje verder ,het rubberen voetje van mijn statief ligt daar ergens ,nog ,moest er iemand zijn die het vind
    grote versie
    dank voor het kijken

  • #2
    Re: Elgol II

    Fijn hoor, om me aan mijn valpartij te herinneren. Maar dat het daar glad is zal iedereen nu wel geloven.
    Maar zonder te dollen :
    Schitterend moment en kleuren in de lucht. Ook de wolken rond de Cuillins zijn een schitterende meerwaarde.
    Prachtig licht en structuur op de stenen. De steen ligt op een mooi punt om van daaruit over de foto te dwalen.
    [Zeurpietmodus] de horizon. Maar is totaal ondergeschikt aan al het mooi, hoor !
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Elgol II

      Met heel veel genoegen de grote versie bekeken. Wat een pracht: de wolken rond de bergen, de groene "hinkelbaan" op de kust en de warme avondkleuren in de lucht
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Elgol II

        Prachtig! Dat groen voegt echt wat toe!

        Comment


        • #5
          Re: Elgol II

          aha, daar zijn ze dan de groene stenen! had ze zien liggen toen ik daar op prospectie was, maar op de bewuste avond van de opnames niet meer teruggevonden.
          waarschijnlijk lagen ze toen nog onder water.
          je hebt er een prachtplaat van gemaakt Patrick
          zeer mooie kleuren in de lucht, goeie compo en dat groen maakt het volledig af!
          groeten, Kristof
          Canon EOS 5D mkII

          Comment


          • #6
            Re: Elgol II

            Het groene komt nogal fel (agressief) over ook al draagt het bij tot de sfeer in de foto. Mooi.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Elgol II

              Wow...Op deze ben ik toch wel wat jaloers Patrick...Schitterende kleuren had je daar zeg!!
              Prachtfoto,,,ook de stenen in de voorgrond met het groene zeewier erop maken dat de foto heerlijk wegkijkt..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Elgol II

                Helemaal mijn ding! Knappe foto (ik wou dat ik ze zelf genomen had... )
                Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Elgol II

                  in theorie zou ik nu zeggen dat de foto overbewerkt is.

                  maar, ikke en theorie dat gaat niet goed samen, ik vind het resultaat van je werk hier echt S U B L I E M.

                  enige puntje ter overweging :
                  zou het niet de moeite zijn om te proberen de achterste stenen van je rotsveldje ook wat op te lichten zoals je met de andere gedaan hebt ? Het zou de foto imho nog iets geloofwaardiger en completer maken.
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Elgol II

                    Prachtig
                    Hier wil ik 20 rubberen statiefvoetjes voor verliezen al is dat dan weer milieuvervuiling
                    De suggestie van Pieter om de achterste stenen iets meer op te lichten daar zit misschien nog wel wat in ?
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Elgol II

                      dank voor de mooie reacties

                      Comment


                      • #12
                        Re: Elgol II

                        T' Jonge, geweldige foto, het detail in voorste rotsen ( zijn het vasthangende schelpjes ? ) geweldig landschap

                        Comment


                        • #13
                          Re: Elgol II

                          Een vrij zware voorgrond is meestal niet mijn ding maar hier is er voldoende te zien, vooral door het groen dat je in de foto leidt. De foto heeft iets dreigend, zie de lucht achteraan en kan zo uit een fantasy film zijn geplukt. Heel mooi Patrick !! Ik volg wel Pieter zijn puntje ter overweging, ik had hetzelfde gevoel.
                          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                          Groeten
                          Kurt

                          Comment

                          Working...
                          X