Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Monitorbeschermkap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon Monitorbeschermkap

    Dag iedereen,

    Er was hier ooit een thread over de prijs van dit beschermkapje Nikon BM - 4. De prijs was bij sommige verkooppunten nogal aan de hoge kant : 10à 13 € zonder verzending. Ik dacht mij te herinneren dat iemand een adres had waar de prijs van dit plastiek schermpje aanzienlijk lager was. Heb via een search niets kunnen vinden hieromtrent. Kan iemand mij helpen.

    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Re: Nikon Monitorbeschermkap

    Hallo Pol,

    probeer deze even. Mogelijk is dit de juiste topic. Ik kon me iets herinneren ivm foto rembrandt Antwerpen. Maar weet niet of dat het gezochte adres is, en heb het niet nagelezen.


    Hallo, Is er iemand die dit op een of andere manier handig (met de nadruk op handig) vastgemaakt heeft aan zijn toestel zonder dat er een touwtje oid in de weg zit? Heb ondervonden dat als je de camera aan zijn riem tegen je laat hangen dat dit nogal gemakkelijk losspringt, met mogelijk verlies tot gevolg. (touch wood,


    Groeten ,

    wim.
    Nikon

    Comment


    • #3
      Re: Nikon Monitorbeschermkap

      Oorspronkelijk geplaatst door silver shadow
      Hallo Pol,

      probeer deze even. Mogelijk is dit de juiste topic. Ik kon me iets herinneren ivm foto rembrandt Antwerpen. Maar weet niet of dat het gezochte adres is, en heb het niet nagelezen.


      Hallo, Is er iemand die dit op een of andere manier handig (met de nadruk op handig) vastgemaakt heeft aan zijn toestel zonder dat er een touwtje oid in de weg zit? Heb ondervonden dat als je de camera aan zijn riem tegen je laat hangen dat dit nogal gemakkelijk losspringt, met mogelijk verlies tot gevolg. (touch wood,


      Groeten ,

      wim.
      Bedankt Wim, deze was het !

      Groetjes,
      Pol
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment

      Working...
      X