Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunrise

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sunrise

    Ben er deze morgen nog eens op uitgetrokken met de camera, het voordeel van verlof hebben is dat je vroeg kan opstaan

    Graag commentaar

    Sunrise by Christophe Calsius, on Flickr
    Nikon D3300 - Nikon D7200

  • #2
    Re: Sunrise

    Met ƒ/7.1 , persoonlijk zou ik naar een F10 - 12 gegaan zijn om de scherpdiepte nog meer te verkrijgen.
    Maar voor de rest knappe foto.
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

    Comment


    • #3
      Re: Sunrise

      Knappe foto. Alleen zou ik mijn handtekening, als je die er per se in wil, in een kleurtje zetten dat te vinden is in de voorgrond van de foto (bvb. groen) dan zou die met wat minder aandacht gaan lopen.

      Comment


      • #4
        Re: Sunrise

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Knappe foto. Alleen zou ik mijn handtekening, als je die er per se in wil, in een kleurtje zetten dat te vinden is in de voorgrond van de foto (bvb. groen) dan zou die met wat minder aandacht gaan lopen.
        Het was me ook al opgevallen, normaal blend ik ze in maar hier ben ik het blijkbaar vergeten
        Nikon D3300 - Nikon D7200

        Comment


        • #5
          Re: Sunrise

          knappe foto, de lucht maakt hem mooi
          mvg

          Comment


          • #6
            Re: Sunrise

            ja dank zij de lucht mooie foto,grts Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

            Comment


            • #7
              Re: Sunrise

              Door je vroeg opstaan had je een mooie sfeer in de lucht en die witte strook in het gras maakt het beeld interessant. Het witte streepje in de lucht kan je wegpoetsen.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X