Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rusttijd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] rusttijd


  • #2
    Re: rusttijd

    Meen je dit nu echt?
    Wat vind je nu zelf van deze foto?
    Kan hier niks goed aan vinden; compo, scherpte....
    Maar waarschijnlijk zal je hier ook wel een goede uitleg voor hebben.
    Misschien een forumonderdeel 'hopeloos' creëren dan ga je zeker elke week in de Hof staan
    Last edited by RBOOM; 30 juli 2017, 22:02.
    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

    Comment


    • #3
      Re: rusttijd

      topplaat, mag zo in de HOF

      Comment


      • #4
        Re: rusttijd

        Een pracht van een foto scherp over de ganse lijn evenwichtig ritme rust uitstraling enz dat is wat ik er van vind.

        Comment


        • #5
          Re: rusttijd

          Oorspronkelijk geplaatst door paranoia Bekijk bericht
          topplaat, mag zo in de HOF
          jaja, geef da ventje nen HOF !!
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment


          • #6
            Re: rusttijd

            Normaal is het niet aan mij om over mijn eigen foto te oordelen, maar als je mijn mening vraagt geef ik u een eerlijk antwoord.

            Comment


            • #7
              Re: rusttijd

              Zo lang dit hier doorgaat blijf ik er bij om zelf geen foto's meer te posten of reacties meer te geven. Spijtig want het was hier goed tot er werd beslist om oordeel en showcase samen te voegen maar wat er
              van geworden is tot op heden en het bewijs is hier duidelijk te zien is het voor mij voorlopig gedaan.

              Gr en tot in een betere tijd.
              Daniel.

              Comment


              • #8
                Re: rusttijd

                Ik mis een onderwerp. Willekeurig in het beeld staan of zitten mensen, liggen er tegels en blokken. Maar een geheel of een compositie vormt het niet.

                Daarnaast vind ik de scheiding tussen het lichte deel en het schaduwdeel niet mooi.

                Comment


                • #9
                  Re: rusttijd

                  Smaken verschillen en ik heb daar begrip voor, voor mij is de foto precies hoe ik het ter plaatse beleefde en daar gaat het er toch om.
                  Ik vond de sfeer geweldig en dat heb ik vastgelegd

                  Comment


                  • #10
                    Re: rusttijd

                    Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                    voor mij is de foto precies hoe ik het ter plaatse beleefde en daar gaat het er toch om.
                    Tsja, dat is maar de vraag. De één wil registreren wat hij ziet, de ander wil een inhoudelijke boodschap voor het voetlicht brengen en weer iemand anders wil mooie platen maken (al dan niet geregisseerd). Deze laatste twee aspecten (inhoud + schoonheid) bieden ruimte voor discussies, meningen en ontwikkeling van de fotograaf. Het eerste aspect (registratie) biedt nauwelijks ruimte voor discussie. Niemand zag immers wat jij zag. Ik snap dan ook niet zo goed waarom je een oordeel wil over een foto die blijkbaar alleen maar dient als registratie van wat jij hebt beleefd.

                    Comment


                    • #11
                      Re: rusttijd

                      Als jullie steeds het zelfde herhalen van scherpte en compositie, is het inderdaad zinloos.
                      Scherpte heb ik nagekeken daar is niets mis mee, compositie die bepaal ik.
                      Als je zou zeggen wat er precies niet juist is en hoe het beter kan dan zou ik misschien iets kunnen veranderen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: rusttijd

                        Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                        Als jullie steeds het zelfde herhalen van scherpte en compositie, is het inderdaad zinloos.
                        Scherpte heb ik nagekeken daar is niets mis mee, compositie die bepaal ik.
                        Als je zou zeggen wat er precies niet juist is en hoe het beter kan dan zou ik misschien iets kunnen veranderen.
                        Jij verandert helemaal niks: 0,0000. Je blijft al maanden in je zelfde fouten hervallen! En op elke tip heb je een eigenwijs antwoord klaar. Hopeloos geval !!!

                        Comment


                        • #13
                          Re: rusttijd

                          Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                          Smaken verschillen en ik heb daar begrip voor, voor mij is de foto precies hoe ik het ter plaatse beleefde en daar gaat het er toch om.
                          Ik vond de sfeer geweldig en dat heb ik vastgelegd
                          Daniël amuseert zich gewoon ...... , daar is toch niets mis mee? Als hij foto's hier wil delen, dan is dat ook oké ......

                          To react or not to react, that's the question!!!
                          http://www.paulvanrooy.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: rusttijd

                            Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
                            Daniël amuseert zich gewoon ...... , daar is toch niets mis mee? Als hij foto's hier wil delen, dan is dat ook oké ......

                            To react or not to react, that's the question!!!
                            dan wordt het hoog tijd to not react anymore
                            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                            https://sites.google.com/view/pdh65/

                            Comment


                            • #15
                              Re: rusttijd

                              Geweldige plaat DANIEL, je hebt hier al genoeg tips gekregen en je laat zien dat je snel leert.
                              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                              Comment

                              Working...
                              X