Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zomer grime

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zomer grime

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: zomer grime

    Goed voor het familiealbum Sien. Jij kan veel beter, dat heb je de laatste tijd zeker bewezen, dus .... a.u.b.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: zomer grime

      ik vind dat zo een foto's ook mogen gezien worden

      Comment


      • #4
        Re: zomer grime

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Goed voor het familiealbum Sien. Jij kan veel beter, dat heb je de laatste tijd zeker bewezen, dus .... a.u.b.
        Sien, ook ik heb (zelfs een hele tijd geleden) al beter gezien, niet alles is scherp en het zonlicht valt wel heel slecht op de "arm en hand". Deze is gewoon een mooie familie foto
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

        Comment


        • #5
          Re: zomer grime

          EDIT: is dit een stevige crop of is dit de foto zoals die genomen is?


          Je toestel of lens (of beide) zou ik dringens eens laten afstellen/reinigen, je foto's missen net iets te vaak scherpte.
          Het lijkt op bewegingsonscherpte maar kan ook gewoon zijn dat je lens last heeft van front/backfocus of gewoon slijtage.
          Gewoon even mee langs een foto winkel gaan...

          Ook is zo'n Canon 550D in het slechtste geval al bijna 17 jaar oud! De sensor zal na zo'n periode niet meer dezelfde image quality kunnen halen.
          Ook de mechanische onderdelen van de autofocus zullen verslijten. De sensor kan ook gewoon vuil zijn (zeker als je vaak aan zee ofzo fotografeert) dat laatste is nog het makkelijkste/goedkoopste om te fixen.

          Ik denk dat je door dit te doen een serieuze verbetering in kwaliteit van je foto's zal zien!! En materiaal is ondergeschikt aan de fotograaf uiteraard maar in dit geval begin ik toch te vermoeden dat het een technisch probleem is. Al vind ik het ook raar dat je al deze foto's post en zelf niet ziet dat ze weinig tot niet scherp zijn.


          Kwa foto zelf, het licht valt nu op de arm van de vrouw en dat is nu net niet het onderwerp. Net niet de goede moment dus.
          Last edited by RobC83; 1 augustus 2017, 14:52.

          Comment


          • #6
            Re: zomer grime

            "je lens last heeft van front/backfocus of gewoon slijtage.", het lijkt hier een gewoonte te worden met deze opmerkingen.
            Bij mij zegt men dat ook, je kan een eenvoudige test doen om te zien of het werkelijk zo is.
            Ik heb dit ook gedaan en er is niets mis met mijn lenzen test staat op Forum mensen daar waar veel reactie zijn op mij.

            Comment

            Working...
            X