Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

doorkijk Thorn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] doorkijk Thorn


  • #2
    Re: doorkijk Thorn

    Je had op zijn minst enkele meter terug moeten lopen om tot een geslaagd beeld te komen. Zoals gebruikelijk ligt de scherpte totaal verkeerd, wat is er nu zo interessant aan die linker muur?

    Neem nu eens de tijd, alvorens je op het knopje drukt.

    Comment


    • #3
      Re: doorkijk Thorn

      Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
      Je had op zijn minst enkele meter terug moeten lopen om tot een geslaagd beeld te komen. Zoals gebruikelijk ligt de scherpte totaal verkeerd, wat is er nu zo interessant aan die linker muur?

      Neem nu eens de tijd, alvorens je op het knopje drukt.
      teruglopen? daar heeft hij de tijd niet voor, hij moet zo veel en zo snel mogelijk foto's nemen om ze hier op tijd te kunnen plaatsen

      Comment


      • #4
        Re: doorkijk Thorn

        Ik heb ongeveer het zelfde beeld gezien en wil niet na-apen, maar een persoonlijke ervaring en een uniek eigenzinnig beeld tonen

        Comment


        • #5
          Re: doorkijk Thorn

          Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
          Ik heb ongeveer het zelfde beeld gezien en wil niet na-apen, maar een persoonlijke ervaring en een uniek eigenzinnig beeld tonen
          Als iets goed iets moet je je niet schamen om het over te doen. Zoals het hier staat is het een gemiste kans, een boog afsnijden is nooit een goed idee.
          Vriendelijke groet, laGrange
          http://lagrange.1x.com
          "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

          Comment


          • #6
            Re: doorkijk Thorn

            Ja die boog afsnijden heb je gelijk, uit fouten leer je en kansen heb ik genoeg

            Comment

            Working...
            X