Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dag allemaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] dag allemaal


  • #2
    Re: dag allemaal

    Meer dan 100x bekeken, gewoonlijk vijf of zes negatieve reacties eindelijk eens een geslaagde foto

    Comment


    • #3
      Re: dag allemaal

      Wel, Daniel, de scherpte ligt hier op haar lippen en niet op haar ogen.
      Als dat voor jou een geslaagde foto is......?

      Zou het kunnen dat men het hier, tengevolge van jouw reacties op reacties, minder en minder de moeite vindt om te reageren?

      Ikzelf heb besloten NIET meer te reageren op jouw foto's.
      Iedereen mag voor zichzelf de lat zo hoog leggen als hij zelf wilt.
      Voor jou ligt ze niet erg hoog..... en dat is oké. Dag mag.
      Iedereen is vrij en iedereen doet zo goed als hij kan.

      Ik wens je nog veel fotografie-plezier.
      Straatfotograaf in Antwerpen

      Comment


      • #4
        Re: dag allemaal

        Vind dit niet slecht maar volgens mij zat je witbalans niet juist(zie wit van ogen)
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: dag allemaal

          volgens mij zat je witbalans niet juist(zie wit van ogen)
          nee, dat is het gevolg van niet weten hoe je met de flitser moet omgaan

          Comment


          • #6
            Re: dag allemaal

            Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
            Wel, Daniel, de scherpte ligt hier op haar lippen en niet op haar ogen.
            Als dat voor jou een geslaagde foto is......?

            Zou het kunnen dat men het hier, tengevolge van jouw reacties op reacties, minder en minder de moeite vindt om te reageren?

            Ikzelf heb besloten NIET meer te reageren op jouw foto's.
            Iedereen mag voor zichzelf de lat zo hoog leggen als hij zelf wilt.
            Voor jou ligt ze niet erg hoog..... en dat is oké. Dag mag.
            Iedereen is vrij en iedereen doet zo goed als hij kan.

            Ik wens je nog veel fotografie-plezier.
            hier idem dito, ik heb het hier ook zowat gehad!

            Comment


            • #7
              Re: dag allemaal

              A star is born : DANIELDEBOECK ! Dit is hier dus de nieuwe standaard van foto's geworden
              De maker van deze foto haalt geregeld 20 reacties op zijn foto's, goed moeten ze dus zeker zijn !
              Daar moeten we dus allen naar streven, onscherp, druk, geen keuze van onderwerp maken, foute witbalans,
              slecht gebruik van het flitslicht, nooit geen boeiende kadrering, slecht gebruik van het omgevingslicht,
              telkens een denigrerend antwoord geven, nooit geen rekening houden met de hem gegeven tips... moet ik nog effe doorgaan ?

              En het is geen persoonlijke aanval op de maker van de foto's, ik speek hier heel duidelijk over deze en alle andere "foto's" gepost door DANIELDEBOECK,
              en zijn manier van reageren, en antwoorden zonder nooit maar rekening te houden met de tientallen tips die hem reeds gegeven zijn
              door vele tientallen hulpzame mensen hier. (die stilaan ontmoedigd geraken ! )

              Voor mij is het een beetje een hulp kreet, waar gaat fotografie naartoe ?

              Indien de mods mijn bericht verwijderen, zal ik het dan ook niet als een antwoord kunnen aanzien....want in dit bericht heb ik het
              voor 100% over fotografie gehad, wat toch het hoofd doel is van dit forum

              Have a nice day !

              D.

              Comment


              • #8
                Re: dag allemaal

                juist gezien eerste keer met deze flitser en lens maar september gaan de lessen daarover

                Comment


                • #9
                  Re: dag allemaal

                  fotodan ik begrijp uw frustratie maar ze zijn hier niet allemaal prof. Maar ik ben al blij dat het er maar een paar zijn van de honderd kijkers.
                  Ik verbeter mij en vind op 6maand dat ik het niet slecht doe.
                  En al doen leer je he

                  Comment


                  • #10
                    Re: dag allemaal

                    Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                    A star is born : DANIELDEBOECK ! Dit is hier dus de nieuwe standaard van foto's geworden
                    De maker van deze foto haalt geregeld 20 reacties op zijn foto's, goed moeten ze dus zeker zijn !
                    Daar moeten we dus allen naar streven, onscherp, druk, geen keuze van onderwerp maken, foute witbalans,
                    slecht gebruik van het flitslicht, nooit geen boeiende kadrering, slecht gebruik van het omgevingslicht,
                    telkens een denigrerend antwoord geven, nooit geen rekening houden met de hem gegeven tips... moet ik nog effe doorgaan ?

                    En het is geen persoonlijke aanval op de maker van de foto's, ik speek hier heel duidelijk over deze en alle andere "foto's" gepost door DANIELDEBOECK,
                    en zijn manier van reageren, en antwoorden zonder nooit maar rekening te houden met de tientallen tips die hem reeds gegeven zijn
                    door vele tientallen hulpzame mensen hier. (die stilaan ontmoedigd geraken ! )

                    Voor mij is het een beetje een hulp kreet, waar gaat fotografie naartoe ?

                    Indien de mods mijn bericht verwijderen, zal ik het dan ook niet als een antwoord kunnen aanzien....want in dit bericht heb ik het
                    voor 100% over fotografie gehad, wat toch het hoofd doel is van dit forum

                    Have a nice day !

                    D.
                    Ik weet uit ervaring dat soms een complimentje geven iemand verder helpt dan totaal afbreken door een lijst van tekortkomingen te ventileren, dus niet gek dat de bekritiseerde dit langs zich af laat glijden. Het zo op de man spelen is juist de redenen dat veel fotoclubs naar de knoppen gaan door hun elite.
                    Ik ben ook vrij kritisch maar dan vooral op hen die hun sporen al verdient (denken te) hebben waarover hier op het forum door sommigen alleen maar halleluja wordt gepredikt. Er zijn nu eenmaal ook minder talentvolle fotografen maar die toch vasthoudend blijven hun kunnen hier te tonen en daardoor toch stap voor stap vooruitgang gaan boeken. Daniël neemt zeker sommige tips serieus maar door een lijstje als die u die hier over hem poneert een teflonhuid krijgt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: dag allemaal

                      Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                      Ik weet uit ervaring dat soms een complimentje geven iemand verder helpt dan totaal afbreken door een lijst van tekortkomingen te ventileren, dus niet gek dat de bekritiseerde dit langs zich af laat glijden. Het zo op de man spelen is juist de redenen dat veel fotoclubs naar de knoppen gaan door hun elite.
                      Ik ben ook vrij kritisch maar dan vooral op hen die hun sporen al verdient (denken te) hebben waarover hier op het forum door sommigen alleen maar halleluja wordt gepredikt. Er zijn nu eenmaal ook minder talentvolle fotografen maar die toch vasthoudend blijven hun kunnen hier te tonen en daardoor toch stap voor stap vooruitgang gaan boeken. Daniël neemt zeker sommige tips serieus maar door een lijstje als die u die hier over hem poneert een teflonhuid krijgt.
                      zolang je geen behoorlijk beeld aflevert, dat op zijn minst voldoet aan een paar basics (sinds wanneer wordt hier gereageerd of een foto al dan niet scherp is?!?), post je in beginnershoek. hier is het trol-gedrag.
                      My Website : http://www.ineedair.org
                      Music / Painting / Motion Graphics / Image
                      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                      Comment


                      • #12
                        Re: dag allemaal

                        Moderator Note: Graag de commentaren beperken tot de foto, over de fotograaf hoort het niet te gaan
                        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                        Comment


                        • #13
                          Re: dag allemaal

                          Ah, daar hebben we het weer! In september starten de lessen.... waarom post je dan foto's als je al weet dat ze niet goed zijn. Nochtans reageer je op andermans foto's als " de kenner". Volgens uw steeds wederkerende uitleg is fotografie een rekenoefening. Denk dan toch dat uw berekening ergens niet klopt. Scherp op de neus en niet ver genoeg voor de ogen, slechte berekening dan toch?
                          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                          Comment


                          • #14
                            Re: dag allemaal

                            Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                            Meer dan 100x bekeken, gewoonlijk vijf of zes negatieve reacties eindelijk eens een geslaagde foto
                            Eigen stoef stinkt!!!!

                            Had me voorgenomen om hier niet op te reageren maar zoals zovelen trap ik ook in zijn 'val'. Ondanks dat er nog velen zijn die deze persoon willen helpen slaagt hij er in om alle raadgevingen te negeren en het steeds beter te weten.
                            Chapeau voor diegenen die u nog steeds willen helpen

                            Als je een cursus bij cvo volgt neem ik aan dat dit slechts 1 of 2x per week is.
                            Dus heb je nog tijd om andere cursussen te volgen zoals:
                            - zinsbouw
                            - zelfkennis
                            - nederigheid

                            Mij mag je ook bannen want voor mij hoeft dit echt niet meer.
                            -
                            Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

                            Comment


                            • #15
                              Re: dag allemaal

                              Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk bericht
                              Eigen stoef stinkt!!!!

                              Had me voorgenomen om hier niet op te reageren maar zoals zovelen trap ik ook in zijn 'val'. Ondanks dat er nog velen zijn die deze persoon willen helpen slaagt hij er in om alle raadgevingen te negeren en het steeds beter te weten.
                              Chapeau voor diegenen die u nog steeds willen helpen

                              Als je een cursus bij cvo volgt neem ik aan dat dit slechts 1 of 2x per week is.
                              Dus heb je nog tijd om andere cursussen te volgen zoals:
                              - zinsbouw
                              - zelfkennis
                              - nederigheid

                              Mij mag je ook bannen want voor mij hoeft dit echt niet meer.
                              -
                              volledig mee eens! het ergste van al is dat de mods hem maar laten begaan, integendeel zelfs, het zijn diegene die aan de alarmbel trekken die een opmerking krijgen, zielig!

                              Comment

                              Working...
                              X