Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samen op karwei...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Samen op karwei...

    Geen gewauwel over jij doet dit en ik doe dat, gewoon samen het karwei opknappen...



    onder het motto het is niet alles Cambo wat de klok slaat...
    Henk
    Last edited by Henk47; 28 juli 2017, 22:25.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Samen op karwei...

    Prima foto.
    De crop kan iets beter. Nu is het net de topjes van de bloem die afgesneden zijn.
    ik zou iets verder croppen 1 centimetertje links en boven is al genoeg zodat het duidelijker is dat dit de bedoeling is was.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: Samen op karwei...

      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
      Prima foto.
      De crop kan iets beter. Nu is het net de topjes van de bloem die afgesneden zijn.
      ik zou iets verder croppen 1 centimetertje links en boven is al genoeg zodat het duidelijker is dat dit de bedoeling is was.
      Dit was genomen voordat ik naar de oogarts ging LOL
      Het is het volledige beeld, moest snel werken en ben niet gewend met de 200mm om te gaan. Ik heb wel even gespeeld met de cropmogelijkheid, maar toch maar origineel gelaten omdat ik het niet beter vond worden.
      Bedankt voor het comment.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Samen op karwei...

        Mooi , maar de compo kijkt niet zo fijn.
        Links een stukje eraf misschien.


        Johan

        Comment

        Working...
        X