Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Danielle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Danielle



    Cambo 5x7 met Hermagis Petzval portretlens op Ilford Multigrade (papier-negatief)
    groet, Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Danielle

    buiten de oude lens en de manier, vind ik dit maar niets geef mij maar hedendaagse lens en ik had gedacht dat op zen minst de ogen zouden scherp zijn, maar dat is maar mijn mening ik ben zeker dat er andere dit soort fotografie geweldig zullen vinden

    Comment


    • #3
      Re: Danielle

      Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
      buiten de oude lens en de manier, vind ik dit maar niets geef mij maar hedendaagse lens en ik had gedacht dat op zen minst de ogen zouden scherp zijn, maar dat is maar mijn mening ik ben zeker dat er andere dit soort fotografie geweldig zullen vinden
      Ja jongens... misschien deze 'goede raad' ook eens toepassen op uw eigen foto's .....

      En ja, ik vind deze foto wel iets hebben ja. Een andere benadering die ik wel kan smaken.
      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

      Comment


      • #4
        Re: Danielle

        Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
        Ja jongens... misschien deze 'goede raad' ook eens toepassen op uw eigen foto's .....

        En ja, ik vind deze foto wel iets hebben ja. Een andere benadering die ik wel kan smaken.
        en dit dan + 1
        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
        https://sites.google.com/view/pdh65/

        Comment


        • #5
          Re: Danielle

          Zeer pakkend portret in subtiele tinten.
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: Danielle

            heel knap - mooie dame
            En de ogen zijn wel scherp hoor Daniel
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Danielle

              Ja wadde..... die romigheid..... en het model zelf natuurlijk...... zoals die kijkt, mannen.
              Geweldig portret Henk47
              Respect
              Straatfotograaf in Antwerpen

              Comment


              • #8
                Re: Danielle

                Weer mooi gedaan!

                Comment


                • #9
                  Re: Danielle

                  Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                  buiten de oude lens en de manier, vind ik dit maar niets geef mij maar hedendaagse lens en ik had gedacht dat op zen minst de ogen zouden scherp zijn, maar dat is maar mijn mening ik ben zeker dat er andere dit soort fotografie geweldig zullen vinden
                  vooral op vlak van juiste focus leggen kan TS nog heel veel van jou leren LOL

                  Comment


                  • #10
                    Re: Danielle

                    Schitterend portret, heel kunstzinnig zacht, teder en toch indringend gerealiseerd. Ik doe mijn hoedje af, super En toch hou ik niet zo van studiowerk - zo zie je maar !
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Danielle

                      Vijf en negentig procent van het portret is onscherp en toch leidt de aandacht niet naar het scherpe deel: de weinig zeggende blik van de ogen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Danielle

                        ook voor mij een pracht van een plaat.
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Danielle

                          Zeer fraaie opname van Danielle , heb ze al ergens gezien maar toch de moeite om even halt bij te houden

                          Grts
                          Mauritsius

                          Comment


                          • #14
                            Re: Danielle

                            Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                            Vijf en negentig procent van het portret is onscherp en toch leidt de aandacht niet naar het scherpe deel: de weinig zeggende blik van de ogen.
                            Ben ik eigenlijk ook mee eens.
                            Bij monochrome beelden wordt de blik gevangen door de lichtste vlakken.
                            Bij dit portret wordt de aandacht van de ogen afgeleid naar de lichtvlek op haar borst (even licht als het gezicht).
                            Het open hemd levert hier geen positieve bijdragen aan de sterkte van het beeld, integendeel zelfs.
                            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Danielle

                              Of de ogen nu scherp zijn ofniet ik ben een man en kijk altijd eerst naar de borsten vind het wel een leuk portrait

                              Comment

                              Working...
                              X