Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji X-T2: save your settings on pc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji X-T2: save your settings on pc

    Bestaat er een mogelijkheid om de settings van het toestel op computer (mac) te bewaren, zodat deze later eenvoudig terug kunnen gezet worden?
    Sony A7 mkIII
    Is all I need :-)

  • #2
    Re: Fuji X-T2: save your settings on pc

    Bij iedere foto staat in de Exif gewoon de instellingen van de camera. Ik heb die nog nooit gebruikt om die later terug te zetten naar de camera, maar verander vrijwel nooit iets aan de instellingen van de camera, omdat dat niet nodig is.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Fuji X-T2: save your settings on pc

      Ik denk het niet.

      Na mijn camera bestudeert te hebben, settings/reviews bekeken te hebben van anderen, eventueel een boek over de camera bestudeerd te hebben, en de nodige testen, ga ik als volgt te werk:

      Ik doe de 'twee' resetten van de camera via het menu.
      Ik verander aan de fabrieksinstellingen datgene wat ik anders wil en noteer dit gedocumenteerd.
      Uiteindelijk heb ik een A4tje op mijn pc waarin dat alles beschreven is.
      Zo heb ik het steeds gedaan voor al mijn camera's en voor mij werkt dit goed.

      Als je mij een pb stuurt, Moris, dan stuur ik je wel een pdf van mijn settings.
      Kan je eventueel eens vergelijken.

      Een interessant boek over de X-T2 is dat van Rico Pfirstinger. '120 expert tips'
      Straatfotograaf in Antwerpen

      Comment


      • #4
        Re: Fuji X-T2: save your settings on pc

        Eduardo je hebt PM
        Sony A7 mkIII
        Is all I need :-)

        Comment


        • #5
          Re: Fuji X-T2: save your settings on pc

          Ik zie geen bericht, Moris.
          Mijn emailadres: eddy.alewaters@gmail.com
          Straatfotograaf in Antwerpen

          Comment


          • #6
            Re: Fuji X-T2: save your settings on pc

            Ja dat kan, als je een foto hebt gemaakt en deze op een computer hebt staan zet je hem terug op de sd kaart die je normaal gebruikt in de camera en je bekijkt de foto op de camera. Bij menu de bovenste knop indrukken en je ziet de instelling.
            Last edited by martinh123; 28 juli 2017, 18:35.

            Comment

            Working...
            X