Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toegelaten verbod

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toegelaten verbod

    Het is verboden maar niet voor iedereen. Hoe met de gezondheid wordt omgesprongen ! Even testen in 'beginnershoek' waar het aangenaam plaatsen is zonder voorkeur van categorie.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Toegelaten verbod

    Mooi weergegeven Raymond...Een vriend van me had vroeger een kundige opmerking voor dit soort taferelen : "Sommige iedereens"

    Groeten
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

    Comment


    • #3
      Re: Toegelaten verbod

      ik had rechterkant iets opgeschoven zodat beide armen er volledig op staan

      Comment


      • #4
        Re: Toegelaten verbod

        Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
        Mooi weergegeven Raymond...Een vriend van me had vroeger een kundige opmerking voor dit soort taferelen : "Sommige iedereens"

        Groeten
        Freddy
        Een dikke dank u Freddy en doe je vriend ook maar de groeten !
        Ook Daniel bedankt. Op een beeld hoeft niet altijd alles op te staan maar het argument zou me te ver leiden om hier uit de doeken te doen en ieder heeft zijn visie trouwens.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Toegelaten verbod

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Een dikke dank u Freddy en doe je vriend ook maar de groeten !
          Ook Daniel bedankt. Op een beeld hoeft niet altijd alles op te staan maar het argument zou me te ver leiden om hier uit de doeken te doen en ieder heeft zijn visie trouwens.
          Was ook mijn eerste gedacht, nl. dat de ene arm afgesneden was, maar blijkbaar ben ik nog van de oude stempel .

          Comment


          • #6
            Re: Toegelaten verbod

            het is maar een halve meter hoor

            Comment


            • #7
              Re: Toegelaten verbod

              Het afgesnedene geeft mij ook een mingevoeltje, maar de frisheid vd kleuren liften mij dan weer op!
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: Toegelaten verbod

                mooie kleuren alles past bijeen , de afgesneden arm werd al vernoemd ,
                mvg

                Comment


                • #9
                  Re: Toegelaten verbod

                  De afgesneden arm versterkt volgens mij op een of andere manier de compo door de diagonale lijn waar de tractor op rijd
                  Er scheelt trouwens iets aan het machien want er wordt maar aan een kant gesproeid
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Toegelaten verbod

                    Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                    De afgesneden arm versterkt volgens mij op een of andere manier de compo door de diagonale lijn waar de tractor op rijd
                    Er scheelt trouwens iets aan het machien want er wordt maar aan een kant gesproeid
                    Peter
                    Haha Da's een goeie Peter, waarschijnlijk waren de gaatjes verstopt ?
                    Er worden geregeld opmerkingen gemaakt in foto's over 'afgesneden' - 'te krap' - 'te kort' enz. enz. vooral in de fotografie, en spijtig maar dat is geen verplichting nog voorschrift, dat is gewoon persoonlijk aanvoelen en daar bestaan theorieën over "Ontleding van een beeld". Kortom, ieder heeft zo zijn eigen visie en die verkondigen we hier graag die ik trouwens graag lees en toets aan het beeld, dus met respect voor de schrijver !
                    Iedereen trouwens bedankt voor de reacties en djivan, het zijn oude stempels die het dikwijls doen !
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment

                    Working...
                    X