Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eline III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Eline III

    [IMG]sized_043 by hobbyfotograaf Patrick, on Flickr[/IMG]
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

  • #2
    Re: Eline III

    Ik heb me wel ooit afgevraagd waarom modellen zo weinig glimlachen op foto's. Nu weet ik waarom: het werkt niet, alleszins niet in deze opname. Haar glimlach en onzekere houding lijken een poging om erkenning te vragen. Dat werkt niet echt, alleszins niet voor mij.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Eline III

      dat heb je met studiowerk, geef mij maar natuurlijk en spontaan ipv in elkaar geknutseld
      Foto is technisch goed, maar mis uitstraling
      Last edited by Guest8; 30 juli 2017, 21:34.

      Comment


      • #4
        Re: Eline III

        Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
        dat heb je met studiowerk, geef mij maar natuurlijk en spontaan ipv in elkaar geknutseld
        Foto is technisch goed, maar mis uitstraling
        van u neem ik dat aan
        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
        https://sites.google.com/view/pdh65/

        Comment


        • #5
          Re: Eline III

          Je ziet we beginnen elkaar te verstaan, het is een oordeel van gewone mensen en een spontaan gevoel

          Comment


          • #6
            Re: Eline III

            Dat broekje doet het hem .:-)

            Comment


            • #7
              Re: Eline III

              Hi,

              Eline heeft toch een magisch drankje!
              Ze ziet er nog precies zo goed uit als ik haar fotografeerde, 7 jaar geleden !

              Dpaul
              DPaul - A.FIAP
              D810, nikkors and other stuff

              Comment


              • #8
                Re: Eline III

                Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
                Ik heb me wel ooit afgevraagd waarom modellen zo weinig glimlachen op foto's. Nu weet ik waarom: het werkt niet, alleszins niet in deze opname.
                Ik volg, voor mij is dit ook wat te braaf eerlijk gezegd. Mooie belichting om fashion te fotograferen misschien, maar voor wat het model hier aan heeft had ik precies voor aan meer dramatische lichtopstelling gekozen en het model een meer gewaagdere pose en expressie laten uitvoeren.

                Comment

                Working...
                X