Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fhotobucket

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fhotobucket

    Kan iemand mij helpen aan een Ander programma zoals Fhotobucket maar dan gratis
    Gebruik al jaren Photobucket om fotos op dit forum te plaatsen, maar 40 euro per maand is wel overdreven

    Grt Rosie
    GROETJES ROSIE
    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

  • #2
    Re: Fhotobucket

    ik ben naar Flickr overgeschakeld
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Fhotobucket

      Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Fhotobucket

        vreemd, ik betaal 60 euro per jaar
        Sony RX10 Mark IV
        nog een fijne dag verder!
        Guido

        Comment


        • #5
          Re: Fhotobucket

          Was je al langer betalende gebruiker van Photobucket dan?
          In deze post, maar die heb je wellicht gezien (deel van mijn link hierboven) zie je wat wij -eerst gratis gebruikers en nu voor een voldongen feit geplaatst- voorgeschoteld krijgen. eek:
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X