Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

buachaille falls II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] buachaille falls II

    deze waterval is niet de mooiste van de 2 daar je vooral die mooi achtergrond van de eerste mist (die liggen trouwens rechts in het beeld ) ,
    maar ik vond het toch de moeite om ze even te tonen ,het debiet was op dit moment toch wel demoeite daar het de dag ervoor heel veel had geregend .
    wel toch spectaculair als je er staat
    grote versie

    dank voor het kijken

  • #2
    Re: buachaille falls II

    zo slecht ?

    Comment


    • #3
      Re: buachaille falls II

      Slecht niet ... eerder middelmatig ... maar ik reken je dan ook af op de standaard die we van jouw gewend zijn.

      Comment


      • #4
        Re: buachaille falls II

        Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
        Slecht niet ... eerder middelmatig ... maar ik reken je dan ook af op de standaard die we van jouw gewend zijn.
        Lol [emoji12]

        Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: buachaille falls II

          Helemaal niet slecht. En eens een waterval met 'bevroren' water zoals we het in werkelijkheid zien.
          Meestal worden watervallen met lange sluitertijden gefotografeerd met zijde-achtige toestanden als gevolg, iets wat je nooit in werkelijkheid ziet.
          Daarom ben ik daar niet zo voor te vinden... alhoewel ik het over een paar maand ook eens ga proberen, kwestie om eens van alles geproefd te hebben .
          Mede daardoor krijg je van mij een dikke voor deze.

          Comment


          • #6
            Re: buachaille falls II

            Knap, hoor. Mag gerust eens zonder de trage sluitertijd. Je hoort het water naar beneden bulderen.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: buachaille falls II

              ik eis langere sluitertijd

              een idd minder platgefotografeerd plaatsje, maar daarom niet minder mooi
              groeten, Kristof
              Canon EOS 5D mkII

              Comment


              • #8
                Re: buachaille falls II

                Zeker ook heel mooi deze hoor...De mooie achtergrond uit de eerste is natuurlijk niet te overtreffen, maar afwerking en kleuren is weer prachtig..
                Bij deze vallen de mooie details en gestoken scherpte helemaal op!!
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: buachaille falls II

                  Echt slecht ja, zo slecht dat ik hem toch wel wou gemaakt hebben
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: buachaille falls II

                    Prachtfoto ! De schitterende kleuren en vooral het frisse groen, zijn echt heerlijk om naar te kijken.
                    Grappig : Wij hebben daar ook gestaan, maar wij zagen er geen brood in. (een misvatting dus)
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: buachaille falls II

                      Ik vind hem mooi hoor.

                      groetjes

                      moniq
                      groetjes, moniq (BD1321BE)

                      A picture paints a thousand words

                      Comment


                      • #12
                        Re: buachaille falls II

                        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                        zo slecht ?
                        Geduld Patrick, het water vloeit ook op verschillende snelheden ! Het is een goede opname van een bekend gebeuren in bergstreken, daar is niets mis mee, alleen er ontbreekt een element om de inhoud op te krikken
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: buachaille falls II

                          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                          Geduld Patrick, het water vloeit ook op verschillende snelheden ! Het is een goede opname van een bekend gebeuren in bergstreken, daar is niets mis mee, alleen er ontbreekt een element om de inhoud op te krikken
                          Ja geduld is mijn beste gave niet , maar nog 5 dagen en ik ben met pensioen [emoji12]
                          Dan zal ik zoiets wel leren zeker?
                          En idd dat element. .. was ook meer een beetje toeristen foto, om de mooie omgeving te tonen [emoji6]

                          Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Re: buachaille falls II

                            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                            Ja geduld is mijn beste gave niet , maar nog 5 dagen en ik ben met pensioen [emoji12]
                            Dan zal ik zoiets wel leren zeker?
                            En idd dat element. .. was ook meer een beetje toeristen foto, om de mooie omgeving te tonen [emoji6]

                            Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
                            Allee proficiat en welkom bij de "club". Je leven zal een andere wending nemen, geniet er van. En nu moet je minder geduldig worden Patrick want de tijd zal sneller voorruit gaan dus voortaan is uitstellen uit den boze
                            Waarom zou een foto met toeristische inslag minder van betekenis zijn dan andere, waar ligt die definitie en waarom zouden we deze niet mogen tonen, ieder beeld heeft toch zijn verhaal !
                            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                            Comment


                            • #15
                              Re: buachaille falls II

                              Een goede variatie om hier en daar ook een waterval met een kortere sluitertijd te nemen. De dynamiek in het water kan ook mooi zijn.
                              Boeiende compo en uiteraard mooie locatie.

                              Mvg.,
                              Smets84.

                              Comment

                              Working...
                              X