Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

moeder met haar zonen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] moeder met haar zonen


  • #2
    Re: moeder met haar zonen

    tof familieportret
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: moeder met haar zonen

      Luke familiefoto war waarschijnlijk wel een verhaal achter zit, of waar deze mensen tevreden mee zullen zijn.
      Technisch gezien vind ik er niet zo veel aan, het gebruik van de flits heeft er veel mee te maken denk ik.

      Comment


      • #4
        Re: moeder met haar zonen

        Wat is er mis met de flits?

        Comment


        • #5
          Re: moeder met haar zonen

          Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
          Wat is er mis met de flits?
          Niets van schaduw in het gezicht (lees: platgeflitst), blinkende vlekken onder de ogen en het voorhoofd.
          Komt voor mij gewoon wat onnatuurlijk over, maar dat kan ook een persoonlijke mening zijn.
          Geflitst met TTL?
          Een dergelijke foto zou ik proberen te nemen enkel met natuurlijk licht, als dat er niet voldoende is, dan zou ik misschien flitsen, maar dan door een paraplu die niet frontaal geplaatst wordt.

          Comment


          • #6
            Re: moeder met haar zonen

            ja met TTL, en omnibounce op flits gebruikt

            Comment


            • #7
              Re: moeder met haar zonen

              Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
              ja met TTL, en omnibounce op flits gebruikt
              Een omnibounce is totaal van onnut bij buitenfotografie. Een omnibounce heeft alleen effect in niet te grote binnenruimte zoals een huiskamer of klein zaaltje. Een omnibounce dient om het flitslicht te laten reflecteren via de wanden en het plafond waardoor je zachtere schaduwen krijgt. Voor (flits) portretten buiten gebruik je reflectieschermen of paraplu's maar je kan er natuurlijk ook het zonlicht mee reflecteren om de schaduwkant te verzachten.

              Comment


              • #8
                Re: moeder met haar zonen

                "omnibounce is totaal van onnut bij buitenfotografie.", ok ik dacht daarmee te verzachten.

                Comment

                Working...
                X