Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bavella

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Bavella

    Naar de gelijknamige col in de achtergrond, op Corsica.


  • #2
    Re: Bavella

    Er zit een pak sfeer in je foto Djivan maar vind hem zo somber. Zou toch proberen om wat helderheid toe te passen maar als het jou visie en besluit is leg ik me daar bij neer !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Bavella

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Er zit een pak sfeer in je foto Djivan maar vind hem zo somber. Zou toch proberen om wat helderheid toe te passen maar als het jou visie en besluit is leg ik me daar bij neer !
      Kga toch eens proberen G.R.

      Comment


      • #4
        Re: Bavella

        Pracht omgeving en foto...Erg mooi die lage bewolking, en ook het licht op de bergwand..
        Hopelijk daar niet te veel schade door de grote branden u.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Bavella

          Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
          Pracht omgeving en foto...Erg mooi die lage bewolking, en ook het licht op de bergwand..
          Hopelijk daar niet te veel schade door de grote branden u.
          Daar niet, het is noordelijker in de buurt van Biguglia. Nu reeds 1.800 hectaren in de as.
          Maar elke zomer is het op Corsica wel ergens prijs. Meestal aangestoken door projectontwikkelaars.
          Er mag niet gebouwd worden ter bescherming van bepaalde voor de natuur waardevolle gebieden, maar eens alles is platgebrand wijzigt dat... .
          En als er zich dan nog iemand tegen verzet, dan wordt die wel afgeknald.
          Last edited by Guest17; 26 juli 2017, 09:00.

          Comment


          • #6
            Re: Bavella

            knap - mooi standpunt
            bijzonder moment
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Bavella

              Schitterende boom en een sombere sfeer. Daar heb ik geen probleem mee, dat is weer eens wat anders dan de zonovergoten massa. Prachtige rotswand !
              Toch zit er een duiveltje met een zaag in mijn hoofd, voor wat er misschien nog meer voor moois te bewonderen zou kunnen zijn.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Bavella

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Daar niet, het is noordelijker in de buurt van Biguglia. Nu reeds 1.800 hectaren in de as.
                Maar elke zomer is het op Corsica wel ergens prijs. Meestal aangestoken door projectontwikkelaars.
                Er mag niet gebouwd worden ter bescherming van bepaalde voor de natuur waardevolle gebieden, maar eens alles is platgebrand wijzigt dat... .
                En als er zich dan nog iemand tegen verzet, dan wordt die wel afgeknald.
                Ongelofelijk toch zoiets he, Dat soort projectontwikkelaars mogen wat mij betreft ook het brandende bos in.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Bavella

                  mooie foto al had ik graag wat meer gezien van het achterliggend ,de boom is mooi (apart) maar toch iets te dominant in het beeld ,althans voor mij hè

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bavella

                    echt een mooie combinatie van boom/rots en wolken.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment

                    Working...
                    X