Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spotify vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spotify vraag

    Ik heb nu al een paar maanden Spotify dmv een prepaid-card, dus ik heb nu Spotify Premium.
    Geen reclame en vooral: ik kan Spotify nu gebruiken via mijn Amazon Echo Dot.

    Maar ik vroeg me nu af of je Belgische radiozenders via Spotify kan beluisteren ???
    Bv. Radio 2, Klara, Studio Brussel.....

    En zo niet zou ik misschien willen overschakelen naar een streaming dienst die dat wél kan.
    Maar het zou er dan wel eentje moeten zijn die ondersteund wordt door de Amazon Echo Dot én die ik kan proberen via een prepaid card.

    ( Amazon Music, Pandora, TuneIn.... )
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Spotify vraag

    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Ik heb nu al een paar maanden Spotify dmv een prepaid-card, dus ik heb nu Spotify Premium.
    Geen reclame en vooral: ik kan Spotify nu gebruiken via mijn Amazon Echo Dot.

    Maar ik vroeg me nu af of je Belgische radiozenders via Spotify kan beluisteren ???
    Bv. Radio 2, Klara, Studio Brussel.....

    En zo niet zou ik misschien willen overschakelen naar een streaming dienst die dat wél kan.
    Maar het zou er dan wel eentje moeten zijn die ondersteund wordt door de Amazon Echo Dot én die ik kan proberen via een prepaid card.

    ( Amazon Music, Pandora, TuneIn.... )
    Ik begrijp je vraag niet goed. Er zijn toch meer dan voldoende radio players waarop je alle zenders kan beluisteren. Bovendien kam je heel wat uitzendingen van de Vlaamse radiozenders (vb radio 1) herbeluisteren op hun eigen website.

    Comment


    • #3
      Re: Spotify vraag

      Ik wil de radio-zender kunnen activeren met mijn Amazon Echo Dot.

      Ondertussen heb ik al ontdekt dat dit kan via TuneIn - dat is zelfs gratis.

      Ik kan de volgende zenders activeren via mijn Echo Dot:

      - VRT RADIO 1

      - VRT STUDIO BRISSEL

      - VRT KLARA

      alleen VRT RADIO 2 lukt niet, dan schakelt ie direct naar VRT MNM ....

      @ Heembeek: Een Echo Dot is een digitale spraak-assistent. Werkt zéér goed als je er wat tijd in investeert. Wat ik nu ook gedaan heb.

      Amazon heeft de tweede versie van zijn Echo Dot gepresenteerd, een apparaat om digitale assistent Alexa te bedienen. Waar de vorige alleen te koop was door hem te bestellen via een vorig Echo-product, zal deze in oktober via de webshop van het bedrijf te krijgen zijn.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Spotify vraag

        Antwoord gekregen van de VRT ( ik had hen gemaild

        Tune In en vTuner voorzien al onze merken als internetradio. Via Spotify en andere worden de VRT-radiomerken inderdaad niet officieel aangeboden. Via iTunes staat Studio Brussel als curator. Zij bieden afspeellijsten, zoals de Tijdloze, aan.

        Uiteraard hebben we ook nog steeds Radioplus, via de website of via de app.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: Spotify vraag

          Kun je handmatige een url' tje van de stream toevoegen of is dit niet mogelijk?
          Waar een wil is, is een weg
          ---------------------------------

          Comment


          • #6
            Re: Spotify vraag

            Ik denk het niet, ( of ik weet niet hoe) maar veel kan je oplossen / omzeilen via IFTTT
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment

            Working...
            X