Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar print ik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar print ik

    beste forum leden

    Ik heb geruime tijd mijn prints laten doen bij de lokale fotograaf, maan deed schitterend werk. Je bracht ze binnen, je kon een koffie gaan drinken op een terrasje en je kon ze wat later gaan afhalen.
    Had een leuk persoonlijk gevoel, goede service en hij gaf ook graag advies. Nu jammer genoeg, iedereen is vroeg of laat oud en op een leeftijd om er mee te stoppen.
    Aangezien ik van Leuven ben heb ik ook al wat prints laten doen bij Axis, de kwaliteit is goed mensen zijn ook zeer vriendelijk alleen als ik prijzen vergelijk met andere zijn ze vaak erg duur.
    Er is natuurlijk altijd het aspect prijs kwaliteit, maar duurste wil daarom niet altijd het beste zeggen.
    Nu wil ik jullie persoonlijke meningen en ervaring even toetsen als het aankomt op printlabs.
    Doen jullie bepaalde formaten zelf? welk labo hebben jullie goede ervaringen mee, welke slechte? Gaan jullie liever bij de locale fotograaf?

    Momenteel denk ik om mijn foto's bij profoto laten te laten drukken. Bepaalde "fast" prints zou ik dan nog zelf doen met men Canon pro-1 maar dat is uitzonderlijk.

  • #2
    Re: Waar print ik

    Profotonet levert de hoogste kwaliteit fotoafdrukken, fotoalbums en wanddecoratie voor de fotograaf die het beste wilt voor zijn foto's.

    Comment

    Working...
    X