Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet webmail logout

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telenet webmail logout

    Als ik inlog laat ik nooit mijn wachtwoord onthouden en moest ik steeds alles invullen, email-adres en wachtwoord.
    Nog vroeger (voor enkele maanden)bleef je emaill-adres gewoon staan en moest ik enkel mijn wachtwoord invullen.
    Sinds kort als ik op telenet webmail zit is alles al ingevuld email én wachtwoord, ik moet enkel op aanmelden klikken zonder dat ik daar om gevraagd heb. (Er staat daar zo'n groot vierkant dat je moet aanvinken om altijd ingelogd te zijn, maar dat was niet aangevinkt, nu ook niet).
    Afmelden lukt ook niet, ttz het lukt wel, maar nadien staat alles er gewoon terug, voor mij thuis vind ik het niet erg, maar op andermans pc is het wel vervelend.
    Ccleaner ook al gebruikt, noppes dus.
    Last edited by toerist; 23 juli 2017, 18:58.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Telenet webmail logout

    welke browser?

    aangezien je het op elke pc hebt, heeft het niets te maken met het 'blijf ingelogd' vakje dat je moet afvinken (want dat is enkel voor de pc waar je dit hebt aangevinkt), maar eerder je browser.

    Comment


    • #3
      Re: Telenet webmail logout

      Probeer terug aan te melden, maar met een verkeerd paswoord.
      Sluit de browser af, en kijk of je terug kunt inloggen zonder je paswoord zelf in te geven.

      Werkt normaal met elke browser.

      --
      T.T.

      Comment


      • #4
        Telenet webmail logout

        Heeft eerder met settings te maken zoals cookies, formuliergegevens en automatisch aanvullen (er zijn er nog wel een paar).
        Of door ooit eens te kiezen voor onthouden.

        Op mijn vaste PC staat dat ook ingevuld omdat ik dat zo wou, op mijn PC van het werk niet.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Telenet webmail logout

          Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
          Probeer terug aan te melden, maar met een verkeerd paswoord.
          En wat de volgende keer dat hij met die PC wel wil inloggen?
          Zelfde spelleke herbeginnen?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Telenet webmail logout

            Bedankt allen, ik zal vandaag nog 's eea. proberen .
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #7
              Re: Telenet webmail logout

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              En wat de volgende keer dat hij met die PC wel wil inloggen?
              Zelfde spelleke herbeginnen?
              Bij zijn thuis vind hij het geen probleem, maar op een ander zijn pc is dit wel een probleem.

              Als je op een andere zijn pc in logt, is mijn manier de zekerste om het automatisch inloggen tegen te gaan.

              Als je afgelogt bent, en je sluit de browser af, start hem terug op, open de gewenste site, en je weet of de login is bewaard. Is dit zo, log dan in met een fout paswoord en test het voor de zekerheid opnieuw.

              Dus ja, steeds hetzelfde spelletje uitvoeren als je zeker wil zijn.

              Een betere manier is altijd welkom ;-)

              --
              T.T.

              Comment


              • #8
                Re: Telenet webmail logout

                Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
                Bij zijn thuis vind hij het geen probleem, maar op een ander zijn pc is dit wel een probleem.

                Als je op een andere zijn pc in logt, is mijn manier de zekerste om het automatisch inloggen tegen te gaan.

                Als je afgelogt bent, en je sluit de browser af, start hem terug op, open de gewenste site, en je weet of de login is bewaard. Is dit zo, log dan in met een fout paswoord en test het voor de zekerheid opnieuw.

                Dus ja, steeds hetzelfde spelletje uitvoeren als je zeker wil zijn.

                Een betere manier is altijd welkom ;-)

                --
                T.T.
                Incognitomodus

                Comment


                • #9
                  Re: Telenet webmail logout

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                  Incognitomodus
                  Mmmm ...... voor zover ik weet kan Chrome ingesteld worden om ook dan de login te bewaren.
                  Bij Firefox en anderen geen idee.

                  Dus voor mij blijft de grootste zekerheid, inloggen met fout paswoord.




                  --
                  T.T.

                  Comment


                  • #10
                    Telenet webmail logout

                    Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
                    Mmmm ...... voor zover ik weet kan Chrome ingesteld worden om ook dan de login te bewaren.
                    Bij Firefox en anderen geen idee.

                    Dus voor mij blijft de grootste zekerheid, inloggen met fout paswoord.
                    Bij mij bewaart de browser die gegevens niet tenzij ik bij ingeven van paswoord expliciet aangeef om die te bewaren, zowel in IE, Edge als Chrome.
                    Aanvinken om ingelogd te blijven is dan ook niet goed, maar dat kiest men ook zelf.

                    Wat voorzichtiger zijn met instellingen en ja-klikken is vermoedelijk nog een veel betere oplossing. [emoji1]

                    Maar eens het opgeslagen is, dan moet men inderdaad naar een work-around zoeken.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Telenet webmail logout

                      Eens iets is opgeslagen kan je gewoon naar de instellingen van je browser gaan en je paswoord/cookies wissen.

                      Je kan de functie om paswoorden op te slaan ook standaard uitschakelen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Telenet webmail logout

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                        Eens iets is opgeslagen kan je gewoon naar de instellingen van je browser gaan en je paswoord/cookies wissen.

                        Je kan de functie om paswoorden op te slaan ook standaard uitschakelen.
                        Klopt, maar de TS had het over "inloggen op iemand anders zijn computer"
                        Dus daar weet je niet hoe de instellingen zijn, en deze ga je normaal ook niet aanpassen

                        En zoals VerSeg aanhaalde, niet zo maar klikken.
                        Normaal vraagt de browser of hij het moet bewaren.

                        Maar de meeste mensen zijn klikkers klikken er maar op los ;-)


                        --
                        T.T.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Telenet webmail logout

                          Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
                          Klopt, maar de TS had het over "inloggen op iemand anders zijn computer"
                          Dus daar weet je niet hoe de instellingen zijn, en deze ga je normaal ook niet aanpassen
                          Geschiedenis wissen voor de laatste uur? Of op een USB stickje een browser zetten die je niet hoeft te installeren, zo' n portabele variant.

                          The SeaMonkey project is a community effort to develop the SeaMonkey all-in-one internet application suite. Such a software suite was previously made popular by Netscape and Mozilla, and the SeaMonkey project continues to develop and deliver high-quality updates to this concept. Containing an Internet browser, email & newsgroup client with an included web feed reader, HTML

                          Opera is a fast and free browser with advanced bookmarking, search, and personalization options.

                          Iron is based on the open source Chromium source code that the Google Chrome browser is based on. Iron does not include the unique ids, timestamps, custom error pages and other information present in some Google Chrome packages.

                          Chrome is a fast, simple, and secure web browser, built for the modern web. Chrome is designed to be fast in every possible way. It's quick to start up from your desktop, loads web pages in a snap, and runs complex web applications lightning fast. Chrome's browser window is streamlined, clean and simple. For example, you can search and navigate from the same box and arrange

                          Browsers Falkon Portable - web browser Google Chrome Portable (Freeware) - fast, simple, themeable browser Gopherus Portable - Console gopher client Iron Portable - advanced web browser K-Meleon Portable - lightweight, customizable browser Lagrange Portable - Geminispace browser LibreWolf Portable - web browser Links Portable - text-based browser Lynx Portable - text-based
                          Waar een wil is, is een weg
                          ---------------------------------

                          Comment


                          • #14
                            Re: Telenet webmail logout

                            Ok, op mijn eigen pc uitgelogd en nadien krijg ik dus lege vakjes
                            Op andermans pc zal ik wellicht per ongeluk op wachtwoord onthouden hebben geklikt en is het de browser die dit onthoudt (firefox) ...
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

                            Comment


                            • #15
                              Re: Telenet webmail logout

                              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                              Ok, op mijn eigen pc uitgelogd en nadien krijg ik dus lege vakjes
                              Op andermans pc zal ik wellicht per ongeluk op wachtwoord onthouden hebben geklikt en is het de browser die dit onthoudt (firefox) ...
                              Voor hetzelfde geld, wil de andere zijn ww onthouden. En staat het dus standaard aan.
                              Waar een wil is, is een weg
                              ---------------------------------

                              Comment

                              Working...
                              X