Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

optrekkende mist boven Skerwink II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] optrekkende mist boven Skerwink II

    Deze is van een iets andere standplaats met wat minder begroeiing op de voorgrond en hetgeen er was heb ik (digitaal) weggesnoeid. Ben benieuwd hoe deze overkomt in vergelijking met de vorige.

    DSC_4929 by Raf Strobbe, on Flickr

    Bedankt voor het kijken en ben benieuwd naar commentaren,

    Raf.

  • #2
    Re: optrekkende mist boven Skerwink II

    Veel mooiere positie dan je vorige, mooi beeld
    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

    Comment


    • #3
      Re: optrekkende mist boven Skerwink II

      Toch wel een voorkeur voor degene die je het eerst gepost hebt. Al mocht de begroeiing daar wel iets minder zijn, toch vond ik het een mooie kadrering die tegelijk voor meer diepte zorgt. Met de vorige indachtig mis ik die zaken wel bij deze opname, maar is wellicht kwestie van smaak.

      Ik heb uit nieuwsgierigheid 'Skerwink' gegoogeld want ik had er nog nooit van gehoord. Ik heb gemerkt dat het een compo is die nog wel eens opduikt op het internet, maar uw versie is veruit de knapste van de opnames die ik ervan bekeken heb. De bewerking is erg in orde en de sfeer die gecreëerd wordt door de mist met die vloeiende overgang naar de lucht blijft toch een mooi schouwspel.

      Mvg.,
      Smets84.

      Comment


      • #4
        Re: optrekkende mist boven Skerwink II

        Deze is kwa compo inderdaad nog veel beter...Veel rustiger nu..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: optrekkende mist boven Skerwink II

          Bedankt voor je reactie en interesse Smets 84.
          Skerwink is hier in vogelvlucht 2 km ver maar via de weg is het 10 km.
          Skerwink Trail werd enkele jaren geleden door National Geographic verkozen binnen de top 10 mooiste hiking trails in de wereld.
          Erg populair dus en vandaar dat je op het internet wel informatie en foto's genoeg zult vinden.
          grts,
          Raf.

          Comment


          • #6
            Re: optrekkende mist boven Skerwink II

            Mooi maar die andere vond ik leuker, kan moeilijk zeggen waarom precies
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: optrekkende mist boven Skerwink II

              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Mooi maar die andere vond ik leuker, kan moeilijk zeggen waarom precies
              Vond ik ook. Daarom had die andere eerst gepost enpas later na enkele commentaren deze.
              Ik denk omwille van de dieptewerking met die doorkijk.
              grts,
              Raf.

              Comment


              • #8
                Re: optrekkende mist boven Skerwink II

                Beide foto's hebben hun voor-en nadeel. De 1e zat een mooiere diepte in, maar net iets teveel "in de weg".
                Deze is alles mooi in beeld, maar ik mis hier een beetje diepte.
                Ik denk dat je de mooie rotswand nog wat meer kan laten uitkomen.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment

                Working...
                X