Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de Iphone bezitters.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voor de Iphone bezitters.

    Gedaan met bellen enz. achter het stuur https://www.carthrottle.com/post/soo...youre-driving/
    https://ggpics.be/

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
    Gedaan met bellen enz. achter het stuur https://www.carthrottle.com/post/soo...youre-driving/
    Yup, had het ook al gelezen, ik neem aan dat, wanneer dit goed werkt, ook andere systemen dit gaan over nemen. ...
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Voor de Iphone bezitters.

      Zal detecteren of je in een bewegend voertuig zit?
      Haha, leuk als je in de trein, bus of in een taxi zit. [emoji1]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Voor de Iphone bezitters.

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Yup, had het ook al gelezen, ik neem aan dat, wanneer dit goed werkt, ook andere systemen dit gaan over nemen. ...
        Moeilijk zal het niet zijn, sommige android toestellen maken al verbinding met ze naar het oor te brengen.Of op te nemen.
        https://ggpics.be/

        Comment


        • #5
          Re: Voor de Iphone bezitters.

          Trying to ‘unlock’ the phone will be purposely difficult to do while driving, but easy if you’re an innocent passenger.

          huh, hoe gaat die weten of je passagier of chauffeur bent?

          Comment


          • #6
            Re: Voor de Iphone bezitters.

            Als je hem met 2 handen vastneemt euh ?
            https://ggpics.be/

            Comment


            • #7
              Re: Voor de Iphone bezitters.

              Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
              Als je hem met 2 handen vastneemt euh ?
              yep, 2 duimsensoren of 10 vingersensoren op de nieuwste iphone.

              Anyway, als hij kan detecteren dat ge passagier zijt zal het al geen probleem geven op openbaar vervoer.

              Maar ik kan me al wel inbeelden welke stunts sommige chauffeurs nu gaan doen. Want er staat niet dat het onmogelijk is, enkel moeilijk om het te gebruiken. Even met de knie sturen en zo.

              Comment


              • #8
                Re: Voor de Iphone bezitters.

                Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                Maar ik kan me al wel inbeelden welke stunts sommige chauffeurs nu gaan doen. Want er staat niet dat het onmogelijk is, enkel moeilijk om het te gebruiken. Even met de knie sturen en zo.
                Bahhh gewoon snel genoeg rijden en hopen dat er lijnen geschilderd zijn ... boven de 65 stuurt mijn wagen dan wel zelf.
                Na handenvrij bellen om te kunnen sturen nu het handenvrij sturen om te kunnen bellen. [emoji1][emoji1][emoji1]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Voor de Iphone bezitters.

                  Je gaat dat volgens mij gewoon kunnen afzetten en aanzetten hoor zoals dat nu al kan met de do-not-disturb mode

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voor de Iphone bezitters.

                    Ik vind het een goed idee. Mensen luisteren toch niet, ik zie elke dag zoveel mensen met hun smartphone bezig achter het stuur....zelfs gewoonweg aan de lichten sta je regelamtig eene xtra licht stil, door mensen die het zo nodig vinden om te smartphonen.
                    En als het dan zo is dat de passagiers niet kunnen mobielen in de auto, pech. Veiligheid gaat voor. Uiteraard komt daar ook wel een oplossing voor.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Voor de Iphone bezitters.

                      Mensen die hun smartphone achter het stuur gebruiken, moesten ze hun rijbewijs "permanent" intrekken.
                      Dit is imo gevaarlijker dan dronken achter het stuur.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Voor de Iphone bezitters.

                        Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                        Mensen die hun smartphone achter het stuur gebruiken, moesten ze hun rijbewijs "permanent" intrekken.
                        Dit is imo gevaarlijker dan dronken achter het stuur.
                        Tenzij het handenvrij is met BT...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Voor de Iphone bezitters.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Tenzij het handenvrij is met BT...
                          De goedkoopste wagens zijn al uitgerust met BT.
                          Het zijn vooral mensen die op sociale media zitten en toch hun vingers moeten gebruiken voor op dat schermpje te kijken, scrollen of te antwoorden.
                          Dat is blind rijden imo.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Voor de Iphone bezitters.

                            Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                            De goedkoopste wagens zijn al uitgerust met BT.
                            .
                            Dan vermoed ik dat velen gewoon niet weten hoe het werkt, want ik zie zelfs chauffeurs van de dikkere auto's met hun gsm tegen hun oor (dus niet voor social media).

                            Comment


                            • #15
                              Re: Voor de Iphone bezitters.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                              Dan vermoed ik dat velen gewoon niet weten hoe het werkt, want ik zie zelfs chauffeurs van de dikkere auto's met hun gsm tegen hun oor (dus niet voor social media).
                              Ik bel al sinds 2006 handenvrij - maarja, ik rij met een Prius
                              Toen kon ik al een nummer kiezen met mijn stem - Apple is met SIRI pas in 2011 op de proppen gekomen....

                              Maar zelfs handenvrij bellen doe ik zeer beperkt - bellen en rijden gaat inderdaad niet samen.
                              Ik gebruik het hoogstens om te zeggen dat ik iets later ga zijn of zo - voornamelijk erg korte gesprekjes.
                              Last edited by Alfa Centauri; 23 juli 2017, 11:56.
                              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                              Si non, on devient bonbon
                              Et les gens nous mangent !"

                              Comment

                              Working...
                              X