Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

optrekkende mist boven Skerwink

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] optrekkende mist boven Skerwink

    DSC_4926 by Raf Strobbe, on Flickr

    ISO 200 18mm f 10 1/400

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.

  • #2
    Re: optrekkende mist boven Skerwink

    Beetje druk en wat rommelig geheel.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: optrekkende mist boven Skerwink

      ik vind dit wel meevallen hoor ,vind vooral de sfeer van die mist tussen de rotsen ,heel knap ook het heldere water is mooi van kleur ,als ik zo een beetje in de diepte van de foto kijk ,zou het miss een beetje naar rechts je verplaatsen miss een nog mooier beeld opleveren ,maar ik denk dat je waarschijnlijk was gehinderd door bomen en struiken ,het is nu ook al een beetje spijtig dat je die struik rechts in beeld er hebt moeten bijplaatsen ,wel een spectaculaire omgeving !

      Comment


      • #4
        Re: optrekkende mist boven Skerwink

        Mooi hoor. Die takken horen er een beetje bij
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: optrekkende mist boven Skerwink

          Beeld zou inderdaad nog sterker worden door naar rechts te verschuiven maar ik vermoed dat die struik rechts dan het hele beeld zou blokkeren.
          Je hebt er dus alles uitgehaald gegeven de omstandigheden en dat levert toch een goede foto op hoor.

          Comment


          • #6
            Re: optrekkende mist boven Skerwink

            Ik vind dit helemaal niet rommelig. Het landschap of de omgeving is wat het is en heeft daardoor wat unieke kracht, alleen de weergave ervan moet netjes zijn en dat is hier toch het geval naar mijn bescheiden mening. Zeer knap van kleuren daar en dat bruine toetje maakt het af.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: optrekkende mist boven Skerwink

              Bedankt reeds voor de reacties. Het was inderdaad geen gemakkelijke locatie: dichtbegroeid en direct aan de rand van hoge klippen. Dit was eigenlijk nog de beste plaats die ik kon vinden. Het is dus een soort doorkijkje tussen bomen en struiken. Ik heb nog enkele foto's van wat verderop waar het zicht nog mooier is, maar nog dichter begroeid en je dus enkel tussen de takken door kunt kijken. Misschien post ik er later eens eentje. Zoals je op de foto kunt zien staan de bomen en struiken letterlijk tot op de rand van een loodrechte afgrond.
              Niet ongevaarlijk dus wanneer je met één voet juist op de rand staat. Deze vond ik speciaal omdat je nog een tweede doorkijk hebt tussen die rotsen en in de verte de andere klippen kunt zien opduiken uit de mist.
              mvg,
              Raf.

              Comment


              • #8
                Re: optrekkende mist boven Skerwink

                ik vind ook dat dit een geslaagde foto is

                Comment


                • #9
                  Re: optrekkende mist boven Skerwink

                  De overgang water lucht is door de mist heel mooi in elkaar vloeiend, das knap.
                  Persoonlijk had ik waarschijnlijk die rechtse boomkruin uit beeld gehouden.
                  In elk geval mooie kleuren hoor.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: optrekkende mist boven Skerwink

                    Door de mist heeft de foto wel veel sfeer gekregen...Voor mij één van je betere van de laatste tijd Raf..
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: optrekkende mist boven Skerwink

                      Speciale sfeer en omgeving mooi in beeld gebracht
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: optrekkende mist boven Skerwink

                        Bedankt voor al die positieve commentaren!
                        grts uit NFLD,
                        Raf.

                        Comment


                        • #13
                          Re: optrekkende mist boven Skerwink

                          intrigerend mooi beeld.

                          soms zou je als landschapsfotograaf "bergen willen verplaatsen", omdat je de compo maar niet 100% correct krijgt, omdat het gewoon niet kan.
                          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                          Comment

                          Working...
                          X