Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van boom tot meubel...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Van boom tot meubel...



    Bedankt om te kijken
    Canon eos 5D Mark III + 100-400mm F4.5-5.6 L IS + 24-70mm f/2.8 L II + 24-105mm f/4.0 L IS + 100mm f/2.8 L IS Macro + 70-200mm f/2.8 L IS II + 16-35mm f/2.8L + 50mm f/1.2L + 85mm f/1.2L + 135mm f/ 2.0.

  • #2
    Re: Van boom tot meubel...

    Waarom probeer je er niet een vierkante uitsnede van te maken, zonder de stenen rechtsonder.
    Die stenen leiden de aandacht weg van de hoofdonderwerpen.
    De stoel staat dan wel iets te krap tegen de rand maar toch lijkt het mij doenbaar.
    Straatfotograaf in Antwerpen

    Comment


    • #3
      Re: Van boom tot meubel...

      Beste Eduardo, ik hou zo al niet van vierkante uitsneden of het zou een portret moeten zijn. Dit is de situatie zoals ik ze aantrof, mij storen die stenen totaal niet.
      Toch bedankt voor je reactie!

      Mvg.

      Eddy
      Canon eos 5D Mark III + 100-400mm F4.5-5.6 L IS + 24-70mm f/2.8 L II + 24-105mm f/4.0 L IS + 100mm f/2.8 L IS Macro + 70-200mm f/2.8 L IS II + 16-35mm f/2.8L + 50mm f/1.2L + 85mm f/1.2L + 135mm f/ 2.0.

      Comment


      • #4
        Re: Van boom tot meubel...

        Mooi verzamelingske hout !
        De meubelen gaan terug naar de natuur, hun roots
        Voor mij mocht zo mogelijk een tikkeltje meer ruimte rechts en onderaan
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Van boom tot meubel...

          circle of life - mooi beeld
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Van boom tot meubel...

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Mooi verzamelingske hout !
            De meubelen gaan terug naar de natuur, hun roots
            Voor mij mocht zo mogelijk een tikkeltje meer ruimte rechts en onderaan
            Foto heb ik zo genomen, kan er geen stuk aan bijplakken. Begrijp ook niet goed waarom je daar meer ruimte zou willen? En gezien ik graag bijleer mag je mij dat zeggen! alvast bedankt voor de reactie.

            Eddy
            Canon eos 5D Mark III + 100-400mm F4.5-5.6 L IS + 24-70mm f/2.8 L II + 24-105mm f/4.0 L IS + 100mm f/2.8 L IS Macro + 70-200mm f/2.8 L IS II + 16-35mm f/2.8L + 50mm f/1.2L + 85mm f/1.2L + 135mm f/ 2.0.

            Comment


            • #7
              Re: Van boom tot meubel...

              Oorspronkelijk geplaatst door Eddy K Bekijk bericht
              Foto heb ik zo genomen, kan er geen stuk aan bijplakken. Begrijp ook niet goed waarom je daar meer ruimte zou willen? En gezien ik graag bijleer mag je mij dat zeggen! alvast bedankt voor de reactie.

              Eddy
              Is naar mijn smaak natuurlijk hé :
              onderaan vind ik het wat krap, de rand iets verder van de poten mocht dan wel
              rechts onderaan mogen die stenen ook wat minder tegen de rand aan liggen, ze vallen op en trekken mijn blik wat uit beeld a.h.w.

              groeten,
              frans
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Van boom tot meubel...

                Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                Is naar mijn smaak natuurlijk hé :
                onderaan vind ik het wat krap, de rand iets verder van de poten mocht dan wel
                rechts onderaan mogen die stenen ook wat minder tegen de rand aan liggen, ze vallen op en trekken mijn blik wat uit beeld a.h.w.

                groeten,
                frans
                Beste Frans,

                die ruimte zal zoals je zegt zal jouw smaak zijn, ik vind ze zeker niet te krap. De stenen zijn al eens vernoemd en trekken misschien wel wat aandacht, zeker door het zonlicht dat erop viel. Ik heb eens geprobeerd ze eraf te snijden, maar vind het beeld dan niet meer mooi, hou ervan zoals ik het daar aantrof en ga hem dan ook zo laten. toch bedankt voor de reactie.

                Mvg.

                Eddy
                Canon eos 5D Mark III + 100-400mm F4.5-5.6 L IS + 24-70mm f/2.8 L II + 24-105mm f/4.0 L IS + 100mm f/2.8 L IS Macro + 70-200mm f/2.8 L IS II + 16-35mm f/2.8L + 50mm f/1.2L + 85mm f/1.2L + 135mm f/ 2.0.

                Comment


                • #9
                  Re: Van boom tot meubel...

                  mooi beeld, die stenen hebben idd niks met het verhaal te maken maar storen mij totaal niet

                  Comment


                  • #10
                    Re: Van boom tot meubel...

                    het is zo als het is mooi

                    Comment


                    • #11
                      Re: Van boom tot meubel...

                      Als filosofie: heel geslaagd ! Als foto: de achtergrond trekt teveel mijn aandacht weg van de belangrijke delen van de foto: de boom en de tafel/stoel.

                      Comment

                      Working...
                      X