Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paard

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] paard


    Sorry verkeerde forum moest in abstract
    .................................
    Last edited by Guest8; 21 juli 2017, 20:29.

  • #2
    Re: paard

    Of ik vergis me zeer maar ik vermoed heel sterk dat dit paardenhoofd slecht geselecteerd werd om een andere achtergrond achter te plaatsen.
    Helemaal niet goed gedaan en laat een paardenhoofd een paardenhoofd blijven mét oren en neus.
    Dit beeld hoort eerder in "beginnershoek", of ben ik hier té streng ?
    Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

    Comment


    • #3
      Re: paard

      Ik denk niet dat je te streng bent, Omerti. Ik moet eerlijk zeggen dat dit een van de ergste paardenfoto's is die ik al gezien heb, en ik heb er al duizenden gezien en al honderden gemaakt.....
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: paard

        dit hou je toch niet voor mogelijk? is de auteur van deze en zoveel andere foto's uit een instelling ontsnapt? ook hier zal hij wel weer zijn commentaar hebben. Vreemd dat de moderators niks ondernemen

        Comment


        • #5
          Re: paard

          Prachtplaat. Kan zo in de hof


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Mvg,
          Gregory
          www.gvg-photo.com

          Comment


          • #6
            Re: paard

            weet niet zo goed wat hier op te zeggen. precies een lsd trip.
            http://500px.com/lishapics

            Comment


            • #7
              Re: paard

              Als je de foto onderste boven houdt is die mooier. Kan dan zo in de HOF.
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #8
                Re: paard

                Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                Als je de foto onderste boven houdt is die mooier. Kan dan zo in de HOF.
                Volledig mee akkoord, knap werk!

                Groeten,
                Raf
                Instagram

                Comment


                • #9
                  Re: paard

                  en de update wordt er niet beter op..... een slechte LSD trip dan toch....
                  https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                  Comment


                  • #10
                    Re: paard

                    Oorspronkelijk geplaatst door omerti Bekijk bericht
                    Of ik vergis me zeer maar ik vermoed heel sterk dat dit paardenhoofd slecht geselecteerd werd om een andere achtergrond achter te plaatsen.
                    Helemaal niet goed gedaan en laat een paardenhoofd een paardenhoofd blijven mét oren en neus.
                    Dit beeld hoort eerder in "beginnershoek", of ben ik hier té streng ?
                    nu zijn de ogen ook al zo goed als verdwenen zie

                    Comment


                    • #11
                      Re: paard

                      Superplaat met fraaie bewerking.
                      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                      Comment


                      • #12
                        Re: paard

                        In de instelling vonden ze de update wellicht 'gepaster' en meer aansluiten bij Daniel's profiel.
                        Zou dit voor of na het medicatie moment tot stand gekomen zijn?
                        Geef toe dat het hypnotisch effect van de borstel in het voorhoofd van het dier ontegensprekelijk tot de verbeelding spreekt.
                        Daar waar vroeger de hoorn zat zit nu een sierlijk verwrongen haardeel dat bij lang genoeg met de ogen op een spleetje aanschouwen de argeloze kijker in artistieke vervoering moet brengen.
                        Dan doen punten en komma's er niet meer toe maar blijft enkel de vervoering overeind.
                        Leve de eenhoorn en de beeltenis van het goddelijk principe dat hier ongekunsteld en rigoureus wordt ten toon gespreid.
                        Hou in de nabije toekomst 'shoot' en 'zoom.nl' en 'FotoDigitaal' maar in het oog. Deze bevlogen fotokunstenaar zal niet onopgemerkt blijven.
                        Straatfotograaf in Antwerpen

                        Comment

                        Working...
                        X