Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cottage by the sea

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Cottage by the sea


  • #2
    Re: Cottage by the sea

    Wow....Was al een pracht reeksje wat je liet zien...Maar deze steekt er wat mij betreft nog net even boven uit...Vooral de opbouw van de foto met een hele knappe voorgrond is heel knap...Afwerking natuurlijk ook weer super..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Cottage by the sea

      Ook weer heel mooi. Het water op de voorgrond geeft het een beetje een mystiek sfeertje.

      Ik heb foto's van dezelfde plek en het is interessant te zien wat de verschillen zijn.
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Cottage by the sea

        oh ook zo mooi deze ,toch prachtig hoe iedereen die fotografeert een andere kijk heeft op dezelfde plaats ,dat maakt juist fotografie zo boeiend ,knap Gilbert

        Comment


        • #5
          Re: Cottage by the sea

          Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
          Wow....Was al een pracht reeksje wat je liet zien...Maar deze steekt er wat mij betreft nog net even boven uit...Vooral de opbouw van de foto met een hele knappe voorgrond is heel knap...Afwerking natuurlijk ook weer super..
          Alleen de vampieren ontbreken. Zo'n sfeer roept voor mij de foto op.
          Topper, Gil.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Cottage by the sea

            Straffe plaat !
            Heerlijk creepy..

            Comment


            • #7
              Re: Cottage by the sea

              Bedankt voor de aanmoedigingen... en waarderingen...

              Comment

              Working...
              X