Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terugspringen van Verkenner naar Desktop.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Terugspringen van Verkenner naar Desktop.

    Sinds gisterenavond springt mijn verkenner terug naar de desktop bij aanklikken. Wanneer ik de verkenner open met rechtermuis 'openen' kan ik wel naar een map gaan. Alleen niet bij één harde schijf. Dan springt de verkenner ook terug. Het is de harde schijf waar ik alles op bewaar. Zij is dus meestal niet aangesloten. Ik heb ook het gevoel dat het gebeurt wanneer er Tiffbestanden in de te openen map staan, maar dat kan misschien wel toeval zijn.

  • #2
    Re: Terugspringen van Verkenner naar Desktop.

    Is het een externe of interne hdd?
    Check sowieso eens of de kabels nog goed vast zitten.
    Je kan ook hdd tune eens installeren (de gratis versie) en een scan doen om de gezondheid van je hdd te bekijken.
    Het wegvallen in verkenner is meestal doordat het contact wordt verbroken.
    Hopelijk heb je een backup.

    Of open computer management en klik op disk management en zie of de hdd er tussen staat of blijft staan.
    Last edited by Tonerider; 18 juli 2017, 10:36.

    Comment


    • #3
      Re: Terugspringen van Verkenner naar Desktop.

      Het is een externe. Doe controle zoals je hebt aangegeven. Bedankt.

      Comment


      • #4
        Re: Terugspringen van Verkenner naar Desktop.

        Oorspronkelijk geplaatst door toontoont Bekijk bericht
        Het is een externe. Doe controle zoals je hebt aangegeven. Bedankt.
        90% kans dat het gewoon aan de connectie ligt. Ik heb er ook zo een liggen. Als die aangesloten is, mag ik die zelf geen mm verleggen of hij maakt even slecht contact.
        Wat je nog kan doen:
        Heb je ergens een heel groot bestand of map staan. Probeer dan eens met rechts te klikken deze te versturen naar je externe HDD. Waarschijnlijk zal dit ook afgebroken worden.
        Als je nog een andere kabel hebt, probeer dan deze eens aan te sluiten.

        Als hdd tune bijv. ook afgebroken wordt is het 99% zeker dat het aan uw connectie ligt. Haal hem dan uit de behuizing en steek hem eens rechtstreeks in uw pc. Met een laptop gaat dit natuurlijk niet lukken en heb je een adapter nodig. Kost ongeveer 20€ of misschien kan je die lenen.

        HDD maakt toch geen tikkende geluiden?

        Comment


        • #5
          Re: Terugspringen van Verkenner naar Desktop.

          Oorspronkelijk geplaatst door toontoont Bekijk bericht
          Het is een externe. Doe controle zoals je hebt aangegeven. Bedankt.
          90% kans dat het gewoon aan de connectie ligt. Ik heb er ook zo een liggen. Als die aangesloten is, mag ik die zelf geen mm verleggen of hij maakt even slecht contact.
          Wat je nog kan doen:
          Heb je ergens een heel groot bestand of map staan. Probeer dan eens met rechts te klikken deze te versturen naar je externe HDD. Waarschijnlijk zal dit ook afgebroken worden.
          Als je nog een andere kabel hebt, probeer dan deze eens aan te sluiten.

          Als hdd tune bijv. ook afgebroken wordt is het 99% zeker dat het aan uw connectie ligt. Haal hem dan uit de behuizing en steek hem eens rechtstreeks in uw pc. Met een laptop gaat dit natuurlijk niet lukken en heb je een adapter nodig. Kost ongeveer 20€ of misschien kan je die lenen.

          HDD maakt toch geen tikkende geluiden?

          Comment

          Working...
          X