Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Open vergaderruimte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Open vergaderruimte

    Nog nooit dergelijke openruimte gezien als vergaderzaal. De moderne vooruitgang staat niet stil.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Open vergaderruimte

    Mooie waarneming
    Door het rechtzetten lijken de zijdelingse glazen wanden naar buiten te gaan vallen
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Open vergaderruimte

      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      Mooie waarneming
      Door het rechtzetten lijken de zijdelingse glazen wanden naar buiten te gaan vallen
      Peter
      Ja Peter, dat was een aangename verrassing dergelijke ruimte te aanschouwen, waar de architecten dat allemaal vandaan halen en of het dan nog functioneel is ?
      Kan proberen om die 'vallende' wanden toch aanvaardbaar recht te krijgen maar 'kikker' of andere perspectieven hebben ook een vertekening en merk dat deze perspectieven getolereerd worden hier doch in principe heb je gelijk
      Thanks voor je reactie !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Open vergaderruimte

        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        Mooie waarneming
        Door het rechtzetten lijken de zijdelingse glazen wanden naar buiten te gaan vallen
        Peter
        Mee eens. Ik zie dat je hier een bijna vierkant formaat hebt, maar ik zou er toch voor gekozen hebben om iets minder kasseitjes te tonen onderaan. Volgens mij was een heel smal strookje voldoende geweest. De kasseitjes vloeken een beetje met het gebouw, tenzij je het natuurlijk specifiek als een welgekomen afwisseling/tegenstrijdigheid beschouwd, dan zeg ik niks.

        Comment


        • #5
          Re: Open vergaderruimte

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Mee eens. Ik zie dat je hier een bijna vierkant formaat hebt, maar ik zou er toch voor gekozen hebben om iets minder kasseitjes te tonen onderaan. Volgens mij was een heel smal strookje voldoende geweest. De kasseitjes vloeken een beetje met het gebouw, tenzij je het natuurlijk specifiek als een welgekomen afwisseling/tegenstrijdigheid beschouwd, dan zeg ik niks.
          Hoi Djivan, fijn om je weer te horen en waarschijnlijk te zien. De kasseitjes behoren nu eenmaal tot het ontwerp van de architect en als die vloeken is hij dan in z'n opzet geslaagd of mislukt - dat is steeds de uitdaging ook in hetgeen wat wij hier vertonen hé ?
          Van harte voor de reactie.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Open vergaderruimte

            Ze is goed Raymond ... persoonlijk zou ik ze toch recht zetten.
            Enig idee wat al die objecten in de achtergrond zijn? Het lijkt wel een stapelplaats.
            Vriendelijke groet, laGrange
            http://lagrange.1x.com
            "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

            Comment


            • #7
              Re: Open vergaderruimte

              Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
              Ze is goed Raymond ... persoonlijk zou ik ze toch recht zetten.
              Enig idee wat al die objecten in de achtergrond zijn? Het lijkt wel een stapelplaats.
              Je merkt dat goed op want het was daar inderdaad een zootje door mekaar, toch op het ogenblijk dat ik daar passeerde. Heb daar bewust wat op gelet voor de opname maar kon het niet helemaal verdoezelen of vermijden
              Op het recht zetten heb je gelijk, dat klein beetje had geholpen. Dank voor de reactie.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X