Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bootje varen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Bootje varen

    In de zomer heb ik doorgaans wat meer tijd om foto's te maken en af te werken.

    Last edited by LesC; 23 november 2017, 08:43.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Bootje varen

    knap hoe de bootjes op een lijn steeds vager worden tot het water naadloos overgaat in de lucht
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Bootje varen

      Hele mooie...Heel fraai die herhaling van zeilbootjes..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Bootje varen

        idd zeer leuk beeld met de bootjes mooi op een rij
        voor mij mag er wat meer punch zijn, is nu wat flets.
        groeten, Kristof
        Canon EOS 5D mkII

        Comment


        • #5
          Re: Bootje varen

          Ik vind de foto goed zoals hij nu is met die verschillende blauwe en grijze tinten, het lijnenspel en de softe overgang naar de mist in de verte.

          Comment


          • #6
            Re: Bootje varen

            Dank voor de mooie commentaren... ik versta die 'punch', maar voor dit beeld wilde ik de dromerige sfeer behouden. Het was erg warm die dag met een lage zichtbaarheid omwille van het verdampend water, en al het 'waterverkeer' lag zo goed als stil.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Bootje varen

              vooral niets aan veranderen LesC ,ik vind hem prachtig en mooi natuurlijk ogend ,knappe foto

              Comment


              • #8
                Re: Bootje varen

                Mooie serene foto. Ik zou het wit puntje aan het einder en het vliegtuigje (?) nog wegpoetsen.
                http://www.paulvanrooy.be

                Comment


                • #9
                  Re: Bootje varen

                  Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                  Hele mooie...Heel fraai die herhaling van zeilbootjes..
                  Inderdaad , helemaal mee eens !
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bootje varen

                    Knappe sfeer en goede dieptewerking door die verkleinende zeilbootjes
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment

                    Working...
                    X