Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wedstrijd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] wedstrijd


  • #2
    Re: wedstrijd

    Dag Daniël, ik ga je hier dezelfde vraag stellen als anders. Wat vind je zelf goed aan de foto('s)? Zodoende wij een inzicht krijgen in je gedachtengang.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

    Comment


    • #3
      Re: wedstrijd

      net als bij foto mensen, één verhaal dat zich in twee foto's uit, het is anders als die van u maar zeker niet slechter

      Comment


      • #4
        Re: wedstrijd

        Verhaal? Ik zie hier twee aan elkaar gefreubelde beelden, waarbij het persoon en sport hoogst beroerd in beeld gebracht zijn.
        Het element "wedstrijd" is ook ver te zoeken...

        Je hebt ook geen voorbereidingen getroffen, je bent gewoon gaan klikken.

        Sorry, zoetsappiger kan ik het niet brengen.

        Comment


        • #5
          Re: wedstrijd

          Zo zie je, we verschillen in visie, het hoeft niet altijd perfect te zijn gewone vriendschapswedstrijd met twee gewone mensen die plezier maken op een zondagmorgen en ik kon mij oefenen om het beeld scherp weer te geven of is dat ook niet scherp?

          Comment


          • #6
            Re: wedstrijd

            Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
            net als bij foto mensen, één verhaal dat zich in twee foto's uit, het is anders als die van u maar zeker niet slechter
            Zeker niet slechter dan mijn foto's Daniël, ik zou zelfs zeggen beter.

            Afgesneden hand, onscherp, teveel ruimte boven het onderwerp, geen pluimpje op het beeld. Werkelijk topfoto


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            Mvg,
            Gregory
            www.gvg-photo.com

            Comment


            • #7
              Re: wedstrijd

              ok daar gaan we weer, begrepen einde commentaar

              Comment


              • #8
                Re: wedstrijd

                Wordt het niet stilletjes aan tijd voor een nieuwe hobby Daniel? Jouw opmerkingen zijn immers te afgezaagd om nog enige reactie te verdienen! Helaas zijn er nog steeds mensen die het niet kunnen laten ...

                Comment


                • #9
                  Re: wedstrijd

                  Ben even naar de fotosite van GregoryVG gaan kijken.....

                  Daniel, hoe haal je het in je hoofd om jouw foto te vergelijken met de sportfotografie van GregoryVG?
                  Als jij niet doorhebt dat zijn foto's absoluut niets te maken hebben met jouw probeersel, dan komt het nooit meer goed met jouw fotografie.
                  Dan behoort iets 'bijleren' niet meer tot de mogelijkheden.

                  En dan, inderdaad, dringt zich een andere hobbykeuze op.....
                  Straatfotograaf in Antwerpen

                  Comment


                  • #10
                    Re: wedstrijd

                    Ja bedankt, ik weet dat ik niet behoor tot jullie clubje, maar hou het tot beoordeling van de foto en in september hervat de lessen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: wedstrijd

                      Denk niet dat jij die lessen nog nodig hebt, als je nu al zo vol bent van je eigen werk. Wat kan je dan nog bijleren? Vaneigen zijn de foto's niet scherp. Focus ligt op de armen bij beide foto's. Dat komt ervan als je niet eerst begint met het boekje te lezen van je camera.
                      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                      Comment


                      • #12
                        Re: wedstrijd

                        wat raar ik heb middelste focus gebruikt en gericht op gezicht camera stond op modes sport

                        Comment


                        • #13
                          Re: wedstrijd

                          Het kan best zo zijn dat jij het middelste focuspunt gebruikt hebt en dat je gericht hebt op het gezicht........ maar als je nadien het resultaat controleert, dan zie je toch dat wat je wou doen niet gelukt is.
                          Dan zie je toch dat het gezicht niet scherp is. Laten we de wat onhandige compositie even vergeten.
                          Als je merkt dat het resultaat niet is wat je wou (onscherp gezicht), waarom post je dan toch de foto?

                          Of vind jij dat de gezichten wel scherp zijn? In dat geval is er wat met je ogen of heb je een beeldscherm dat niet in orde is.
                          Misschien moeten we meer en meer in die richting denken want je post hier zeer vaak onscherpe foto's.
                          Straatfotograaf in Antwerpen

                          Comment


                          • #14
                            Re: wedstrijd

                            Dat is het nu net bij mij zijn ze wel scherp, en als er iets is met mijn ogen of beeldscherm dan zou ik het pas onscherp zien.
                            Ik zie duidelijk dat bij het meisje haar ogen wel scherp zijn en onderste hand niet scherp is, en ook het achterste deel van haar tennisraket maar dat is normaal ik heb op f2,8 met sluitertijd 1/1000 gefotografeerd.

                            Comment


                            • #15
                              Re: wedstrijd

                              Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                              Dat is het nu net bij mij zijn ze wel scherp, en als er iets is met mijn ogen of beeldscherm dan zou ik het pas onscherp zien.
                              Ik zie duidelijk dat bij het meisje haar ogen wel scherp zijn en onderste hand niet scherp is, en ook het achterste deel van haar tennisraket maar dat is normaal ik heb op f2,8 met sluitertijd 1/1000 gefotografeerd.
                              Zoals ik eerder al ergens zei: 5% ziet niet of een foto scherp is of niet. Als jij denkt dat het scherp is, scheelt er wel degelijk iets met je ogen. Je ziet zeer duidelijk bij de man dat de focus op de arm ligt. Het gezicht is gewoon uit focus... Als je dat niet ziet moet je toch echt op zoek naar een andere hobby.



                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                              Mvg,
                              Gregory
                              www.gvg-photo.com

                              Comment

                              Working...
                              X