Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Upgrade Canon 70D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Upgrade Canon 70D

    Hallo,
    Ik zou willen upgraden maar ik weet niet wat de beste keus is. Het meest wat ik fotografeer is indoor volleybal actie foto's. Ik gebruik nu mijn Canon 70D met Sigma 70-200mm F2.8. Het grootste probleem is de ruis aangezien mijn iso minimum 3200 is. Daarom zou ik willen overstappen naar een full frame. Mijn eerste gedacht is de Canon 5d mark4 omdat dit toch een complete camera is. Mijn 2e keus is een mirrorless Sony A7R2 met de Metabones 4 adapter. De EVF vind ik een meerwaarde. Wat mij een beetje afschrikt is of de autofocus trager gaat zijn tov de Canon en of dit te verwaarlozen is. Ik weet ook niet hoe het met de ruis is , Sony A7R2 / Canon 5dmark4. In de nabije toekomst zou ik ook wat portret fotografie doen met mijn Godox AD600 monolight.
    Ik fotografeer tussendoor ook macro. Ik heb de Canon mp-e65mm lens + Mt-24 macro flash. Ik weet niet of deze beiden werken met de Sony.
    Bij de Sony zou ik wel extra batterijen aanschaffen.
    Graag advies aub.

    Mvg,

    Davy

  • #2
    Re: Upgrade Canon 70D

    De MP-E kan misschien nog wel werken op de Sony, maar de flits systeem van Canon is wel anders als die van Sony. En dus dat gaat echt niet werken, alleen manueel als je geluk hebt.
    Waar een wil is, is een weg
    ---------------------------------

    Comment

    Working...
    X