Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Analoog]De Verhuizer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] [Analoog]De Verhuizer

    Altijd hoog en droog, de verhuizer.

    Foto is gemaakt met Konica Hexar AF op Kodak Tri-x iso400.
    Gescand met epson 4870, licht nabewerkt in Lightroom.

    Last edited by MoFoPictures; 14 juli 2017, 16:54.

  • #2
    Re: [Analoog]De Verhuizer

    Dat gaat niet goed, niets te zien

    Update your Account
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: [Analoog]De Verhuizer

      bedankt!
      Is normaal in orde nu!

      Comment


      • #4
        Re: [Analoog]De Verhuizer

        Niemand een mening over de foto?
        wat een trieste boel is dit geworden zeg.

        Comment


        • #5
          Re: [Analoog]De Verhuizer

          Als Danieldeboeck hem gepost had, was het (negatieve) commentaar niet van de lucht geweest....
          (sorry Daniel)
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: [Analoog]De Verhuizer

            waarmee je dus ook maar enkel een postje extra meepikt, over deze foto zeg je helemaal niets.
            Kan je evengoed helemaal niets zeggen...

            (sorry Henk)

            Comment


            • #7
              Re: [Analoog]De Verhuizer

              Oké dan, je hebt een punt.
              Ik vind de foto een rommeltje met overstraalde gedeelten en geen enkele zeggingskracht en, zoals gezegd, dat zouden er wss meer zeggen als de inzender niet MOFo was geweest.
              Zelfs bij een analoge foto als deze moet het mogelijk zijn die overstraling te vermijden.
              Maar laat je door mij niet weerhouden om fijn verder te werken met het mooie analoge spul!
              groeten Henk
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: [Analoog]De Verhuizer

                Foto is heel herkenbaar voor al wie al op een appartement heeft gewoond - al waren bij ons de vensterbanken hoger.
                De reflecties van het naburige flatgebouw maken het wel druk
                Peter

                PS. En als het klopt dat forum "geven en nemen" is dan heb je nu al een pak meer gekregen dan gegeven
                Last edited by blauwzwart; 19 juli 2017, 05:58.
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: [Analoog]De Verhuizer

                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Oké dan, je hebt een punt.
                  Ik vind de foto een rommeltje met overstraalde gedeelten en geen enkele zeggingskracht en, zoals gezegd, dat zouden er wss meer zeggen als de inzender niet MOFo was geweest.
                  Zelfs bij een analoge foto als deze moet het mogelijk zijn die overstraling te vermijden.
                  Maar laat je door mij niet weerhouden om fijn verder te werken met het mooie analoge spul!
                  groeten Henk
                  Voila, dat is nu eens iets waar ik mee kan werken.
                  Eerlijk gezegd vind ik overstraling nergens terug in dit beeld, er was nergens rechtstreeks invallend licht, dus niet echt mogelijk lijkt mij.
                  En me weerhouden om verder te fotograferen zal niet meteen iemand lukken hoor


                  Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                  Foto is heel herkenbaar voor al wie al op een appartement heeft gewoond - al waren bij ons de vensterbanken hoger.
                  De reflecties van het naburige flatgebouw maken het wel druk
                  Peter

                  PS. En als het klopt dat forum "geven en nemen" is dan heb je nu al een pak meer gekregen dan gegeven
                  Ik zie wat je wilt zeggen ivm de drukke reflecties, maar vond dat de kleinere scherptediepte dit toch redelijk opgelost had, al zou het misschien wel beter zijn met een grotere scherptediepte. Had hier helaas geen zeggen in, gezien ik de konica als point & shoot gebruik en manueel werken niet echt praktisch is met dit type toestel

                  Comment


                  • #10
                    Re: [Analoog]De Verhuizer

                    "... En als het klopt dat forum "geven en nemen" is dan heb je nu al een pak meer gekregen dan gegeven... "

                    Positief denken overstijgt alles... LOL
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment

                    Working...
                    X