Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een laatste zeilboot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Nog een laatste zeilboot



    Nog een laatste foto van de zeilboot. Opnieuw in eentje in zwartwit en eentje in kleur.

    Niet zo veel later als de andere, maar toch ander licht.









    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Nog een laatste zeilboot

    Een fijn belicht, rustig sfeerplaatje. Ik denk dat ik 'm in kleur zou houden, omdat het allemaal zachte blauwtinten zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Nog een laatste zeilboot

      Zwart-wit is ok.
      Toch enige voorkeur voor de tweede; door de toning past alles bij elkaar: het blauwe water, het blauwogend schip en de blauwige nevel op de bergen in de achtergrond.
      Knappe beelden !

      Mvg.
      Smets84
      Last edited by Smets84; 13 juli 2017, 09:31. Reden: typo

      Comment


      • #4
        Re: Nog een laatste zeilboot

        Ik volg, het blauw heeft voor mij een meerwaarde.

        --
        T.T.

        Comment


        • #5
          Re: Nog een laatste zeilboot

          Mooie opname Pieter
          Ik ga in dit geval ook wel voor de kleurenversie, de zw-wt is voor mij persoonlijk wat te grijs-grijs

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Nog een laatste zeilboot

            De zwartwit mist hier de sfeer die deze in kleur heeft ! Ik denk wel dat dit gekund had maar soms hebben we te weinig geduld - zondig mij daar toch al eens aan
            De blauwe sfeertint vind ik zalig en is uitnodigend om mee te zeilen, heel mooi Pieter
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Nog een laatste zeilboot

              Kleur vind ik ook de mooiste

              Comment


              • #8
                Re: Nog een laatste zeilboot

                awel, meestal ben ik niet 100% akkoord met jullie commentaren, maar deze keer dus wel. Ook ik vind de kleurversie net een tietske beter.

                Er is ondertussen nog een totaal andere versie van deze foto, maar nu geen tijd om die deftig af te werken voor BD, zal voor na mijn vakantie zijn.


                o ja, bedankt voor de commentaren !
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: Nog een laatste zeilboot

                  Ik kan eigenlijk geen keuze maken.
                  Wat ik me afvroeg: Als het kan, zou een 4/5 uitsnede mooi zijn ?
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog een laatste zeilboot

                    Knap reeksje wat je aan het neerzetten bent van Geneve hoor..Top..
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nog een laatste zeilboot

                      voor mij ook kleur - dacht dat ik dat al geschreven had maar zie het niet meer
                      Peter
                      mijn website : klik

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nog een laatste zeilboot

                        zoals verwacht, voor mij de kleurversie

                        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                        voor mij ook kleur - dacht dat ik dat al geschreven had maar zie het niet meer
                        Peter
                        je hebt waarschijnlijk op de vorige gereageerd, is bijna dezelfde foto, was ook ff in de war
                        groeten, Kristof
                        Canon EOS 5D mkII

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nog een laatste zeilboot

                          ik ga ook voor de kleur al vind ik hem wel wat te blauwig voor mij is deze versie beter ,al zit er nu miss iets teveel roze in ,zou het kunnen dat deze vroeg in de morgen is genomen dan krijg je dit effect ,heb gewoon met de veronderstelling dat het bootje wit was de WB daar op aangepast , ik kan verkeerd zijn ook hoor Pieter ,als hij weg moet zeg het maar

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nog een laatste zeilboot

                            Doe mij ook maar de kleurversie, de zw-versie oogt wat flets

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nog een laatste zeilboot

                              Heb eens bezien, patrick. Wel op de tablet en daar is het veel te rozig. De foto is genomen rond 11h denk ik.
                              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                              Comment

                              Working...
                              X