Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Office365

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Office365

    Prijsvoordelig? Tips? Toch beter Office 2016?
    Andere mogelijkheden voor Mac ?

  • #2
    Re: Office365

    Bij mij draait MSOffice 2011 gelukkig (!) nog vlotjes op mijn iMac, want ik ben niet van plan om in een of ander 'subscription model' te stappen. Is Office nog verkrijgbaar zonder abonnement?
    Wat er op Mac forums altijd wordt aanbevolen is LibreOffice (open source en gratis!), maar ik heb er geen ervaring mee. Ik werk met MSWord sinds ± 1990, en zou op mijn leeftijd niet graag meer overschakelen.
    Apple heeft z'n eigen suite (Pages, Numbers, Keynote...) maar wat tekstverwerking/spreadsheets betreft, verkies ik bij de 'standaard' te blijven.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Office365

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Bij mij draait MSOffice 2011 gelukkig (!) nog vlotjes op mijn iMac, want ik ben niet van plan om in een of ander 'subscription model' te stappen. Is Office nog verkrijgbaar zonder abonnement?
      Wat er op Mac forums altijd wordt aanbevolen is LibreOffice (open source en gratis!), maar ik heb er geen ervaring mee. Ik werk met MSWord sinds ± 1990, en zou op mijn leeftijd niet graag meer overschakelen.
      Apple heeft z'n eigen suite (Pages, Numbers, Keynote...) maar wat tekstverwerking/spreadsheets betreft, verkies ik bij de 'standaard' te blijven.
      Op de volgende versie van OSX zal enkel 2016 ondersteund worden.

      Je kan nog steeds Office afzonderlijk kopen. Vorige week via de werkgever gekocht voor een 20€.

      Twdigit.


      Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk