Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Office365

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Office365

    Prijsvoordelig? Tips? Toch beter Office 2016?
    Andere mogelijkheden voor Mac ?

  • #2
    Re: Office365

    Bij mij draait MSOffice 2011 gelukkig (!) nog vlotjes op mijn iMac, want ik ben niet van plan om in een of ander 'subscription model' te stappen. Is Office nog verkrijgbaar zonder abonnement?
    Wat er op Mac forums altijd wordt aanbevolen is LibreOffice (open source en gratis!), maar ik heb er geen ervaring mee. Ik werk met MSWord sinds ± 1990, en zou op mijn leeftijd niet graag meer overschakelen.
    Apple heeft z'n eigen suite (Pages, Numbers, Keynote...) maar wat tekstverwerking/spreadsheets betreft, verkies ik bij de 'standaard' te blijven.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Office365

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Bij mij draait MSOffice 2011 gelukkig (!) nog vlotjes op mijn iMac, want ik ben niet van plan om in een of ander 'subscription model' te stappen. Is Office nog verkrijgbaar zonder abonnement?
      Wat er op Mac forums altijd wordt aanbevolen is LibreOffice (open source en gratis!), maar ik heb er geen ervaring mee. Ik werk met MSWord sinds ± 1990, en zou op mijn leeftijd niet graag meer overschakelen.
      Apple heeft z'n eigen suite (Pages, Numbers, Keynote...) maar wat tekstverwerking/spreadsheets betreft, verkies ik bij de 'standaard' te blijven.
      Op de volgende versie van OSX zal enkel 2016 ondersteund worden.

      Je kan nog steeds Office afzonderlijk kopen. Vorige week via de werkgever gekocht voor een 20€.

      Twdigit.


      Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
      EOS 10D - 40D - 7D II Glas 10-22S 17-40L 15-85S 70-300L 100-400L
      EOS 10 Glas 28-105 70-210

      Comment


      • #4
        Re: Office365

        Oorspronkelijk geplaatst door twdigit Bekijk bericht
        Op de volgende versie van OSX zal enkel 2016 ondersteund worden.

        Je kan nog steeds Office afzonderlijk kopen. Vorige week via de werkgever gekocht voor een 20€.

        Twdigit.


        Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
        Dank voor de info!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Office365

          Oorspronkelijk geplaatst door twdigit Bekijk bericht
          Op de volgende versie van OSX zal enkel 2016 ondersteund worden.


          Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
          Dat klopt voor High Sierra heb je 2016 nodig, ik ben al voorbereid.
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Office365

            De reden waarom ik wel een abonnement heb op Office 365, is het feit dat tot vijf gezinsleden elk 1TB opslag krijgen bij een abonnement Office 365. Jaarabonnement heb ik gevonden aan +/- 79 euro (via MS rechtstreeks 99 euro), en ieder gezinslid office kan gebruiken op PC / tablet / GSM.

            Als je de opslag niet nodig hebt en / of je het te duur vindt, is Libreoffice zeker een uitstekend alternatief. Heb dat vroeger lange tijd gebruikt. Voor een paar briefjes, een werkje voor school of een spreadsheet met je budget zeker het aanbevelen waard.

            Comment

            Working...
            X