Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rebecca (9)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Rebecca (9)

    Omdat de serie op BD niet zo populair lijkt is dit voorlopig de laatste. Wie geïnteresseerd is weet de andere wel te vinden...



    groeten, info dezelfde als de vorige, Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Rebecca (9)

    helaas is de tijd van modelfoto's voorbij op BD!

    Maar ik kan deze wel bekoren!
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

    Comment


    • #3
      Re: Rebecca (9)

      Inderdaad jammer dat dit niet gesmaakt wordt hier.

      Ik ben nog steeds fan

      Comment


      • #4
        Re: Rebecca (9)

        Er word nergens amper meer gereageerd!Vind de blik hier bijzonder vastgelegd!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Rebecca (9)

          Sterke blik !... prima !

          Comment


          • #6
            Re: Rebecca (9)

            Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
            [center]Omdat de serie op BD niet zo populair lijkt is dit voorlopig de laatste.
            Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
            helaas is de tijd van modelfoto's voorbij op BD!
            Méér kwailteitswerk zal ook meer mensen aantrekken die daarin geinteresseerd zijn.
            Dus, vooral blijven posten. Van wie moeten wij, de amateurkes, het anders gaan leren?

            ontopic:
            Mooi en speciaal, intrigerend reeksje.
            Het gebruikte materiaal en de werkwijze, daar heb ik geen verstand van, maar het resultaat is wat telt en kan me zeker bekoren.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: Rebecca (9)

              Mooi portret met indringende blik.
              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

              Comment


              • #8
                Re: Rebecca (9)

                Ik vind de serie (deze wijze van fotografie) moeilijk te beoordelen. Sterk filmische beelden met een heel eigen en intrigerend karakter.
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Rebecca (9)

                  Ik kijk ook graag naar dit soort foto's, Henk! Mooie plaat waar niets op aan te merken is.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rebecca (9)

                    Mooi Mijn gevoel bij deze beelden is als je een foto zou kunnen gieten in een bad, als een smid zonder hamer je dit effect zou bereiken.
                    De zwart wit omzetting leent zich daartoe, puur zonder meer.
                    MVG. Hugo

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rebecca (9)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
                      Mooi Mijn gevoel bij deze beelden is als je een foto zou kunnen gieten in een bad, als een smid zonder hamer je dit effect zou bereiken.
                      De zwart wit omzetting leent zich daartoe, puur zonder meer.
                      Dan zou je bezig kunnen zijn met collodion, wat nóg mooier is, maar dit gaat wel die richting in.
                      Met alle respect, hier is geen sprake van zwart-wit omzetting... ik belicht op normaal Ilford Multigrade fotopapier, en na ontwikkelen heb ik een negatief op papier.
                      Na scannen en enige bewerking komt dit beeld.
                      Last edited by Henk47; 12 juli 2017, 23:15.
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rebecca (9)

                        Van de techniek snap ik geen moer Henk, maar ik vind dit wel de beste uit de reeks. Die blik is enig mooi!
                        Vriendelijke groet, laGrange
                        http://lagrange.1x.com
                        "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

                        Comment


                        • #13
                          Re: Rebecca (9)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                          Dan zou je bezig kunnen zijn met collodion, wat nóg mooier is, maar dit gaat wel die richting in.
                          Met alle respect, hier is geen sprake van zwart-wit omzetting... ik belicht op normaal Ilford Multigrade fotopapier, en na ontwikkelen heb ik een negatief op papier.
                          Na scannen en enige bewerking komt dit beeld.
                          Bedankt voor de uitleg, ik zat er dus naast met mijn denken.
                          Maar dus toch een beetje chemie.
                          MVG. Hugo

                          Comment


                          • #14
                            Re: Rebecca (9)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
                            Van de techniek snap ik geen moer Henk, maar ik vind dit wel de beste uit de reeks. Die blik is enig mooi!
                            Ik ben het eens met je keuze Lagrange! Dank.
                            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                            (BD1383NL)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Rebecca (9)

                              Deze is klasse henk. Had eerder een hele mooie soortgelijke gezien, maar deze vind ik nog beter. Een ijkpunt.
                              My Website : http://www.ineedair.org
                              Music / Painting / Motion Graphics / Image
                              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                              Comment

                              Working...
                              X