Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rebecca (1)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Rebecca (1)



    Photoshoot met model Rebecca Jansen, Cambo TC 5x7 op papier-negatief.

    gegroet, Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Rebecca (1)

    doordringende blik....is ze droef? Of is ze wat boos?....ze staart me recht in de ogen.....pakt me!

    Comment


    • #3
      Re: Rebecca (1)

      Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk bericht
      doordringende blik....is ze droef? Of is ze wat boos?....ze staart me recht in de ogen.....pakt me!
      Fijn dat je het ziet, dat was inderdaad het 'verzoek' dus ze is geslaagd...
      Merci, Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Rebecca (1)

        Eigen stijl die ik interessant vind in de dramatiek en nog zoveel meer. De ogen lijken me net ietsiepietsie te ver kijken.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Rebecca (1)

          hele mooie, Henk. Kunnen de sproetjes nog wat aangezet worden.....dan zou ik wel eens een frontaal portret willen zien met deze expressie
          My Website : http://www.ineedair.org
          Music / Painting / Motion Graphics / Image
          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

          Comment


          • #6
            Re: Rebecca (1)

            Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
            hele mooie, Henk. Kunnen de sproetjes nog wat aangezet worden.....dan zou ik wel eens een frontaal portret willen zien met deze expressie
            Alleen met nat haar (aan einde van de shoot...) zal eens kijken welke ik nog plaats...
            Ze had make up om de sproetjes wat weg te werken (was combi-shoot waarbij andere fotograaf kleurenopnames maakte) maar dankzij het feit dat bij mij rood zwart wordt, kwamen ze bij mij toch erdoorheen...
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Rebecca (1)

              geen commentaar

              Comment

              Working...
              X