Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tederheid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] tederheid


    ..BIJGEWERKT..
    Last edited by Guest8; 10 juli 2017, 21:46.

  • #2
    Re: tederheid

    In deze compositie zou het gezicht (de ogen) van de jongen scherp moeten zijn en dat mis ik hier.
    Het zou interessant zijn voor de beoordelaars dat je iso, diafragma en sluitersnelheid zou vermelden en ook (in mindere mate) de lens en de mm.
    Straatfotograaf in Antwerpen

    Comment


    • #3
      Re: tederheid

      Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
      Het zou interessant zijn voor de beoordelaars dat je iso, diafragma en sluitersnelheid zou vermelden en ook (in mindere mate) de lens en de mm.
      Exif is toch aanwezig in de opname!

      Comment


      • #4
        Re: tederheid

        Met zo een goede lens ( 85 mm F 1,8 ) zo een slechte foto maken,... ik denk dat je dit met opzet moet doen...

        Niets is scherp, de achtergrond schreeuwd, de manier van kadreren wringt volledig, de kleuren zijn nutteloos opgeblazen zonder dat dit meerwaarde bijbrengt,
        en zo kan ik nog doorgaan...

        Met mijn iPhone maak ik een duizend maal beter beeld

        Je hebt 40 jaar fotografische ondervinding, wat is eigenlijk je bedoeling met dit beeld hier te posten ?
        Geef ons eens op deze vraag een uitgebreid antwoord, ik denk dat vele forum leden hierop wachten !

        Vele mensen hebben je reeds goede raad gegeven, maar het lijkt of je er absoluut niets mee doet... voor mij is dit onbegrijpelijk !

        D.

        Comment


        • #5
          Re: tederheid

          ad fotodan ...

          Voor mij is het onbegrijpelijk dat je dit soort reactie post en dan nog in "oordeel"; denigrerend en totaal onnodig. Don't like it, don't comment.

          Ter herinnering een post van jezelf uit een ander topic:
          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          Ik volg hier ook in,... maar dan echt heel vaagweg !.... triestig word het hier als ik het huidig niveau van de reacties vergelijk met deze van enkele jaren geleden

          D.
          Misschien tijd voor wat zelfkritiek zou ik dan denken.
          Last edited by tcf; 10 juli 2017, 15:30.

          Comment


          • #6
            Re: tederheid

            @ tcf

            Als het is om dit soort commentaar te krijgen, ga ik deze mode snel verlaten, en mij hier volledig onthouden van reacties...Bye Bye !

            Comment


            • #7
              Re: tederheid

              Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
              @ tcf

              Als het is om dit soort commentaar te krijgen ...
              Beeld je dan maar eens in hoe Daniel zich zou moeten voelen.

              Comment


              • #8
                Re: tederheid

                "wat is eigenlijk je bedoeling met dit beeld hier te posten ?Geef ons eens op deze vraag een uitgebreid antwoord, "
                een oordeel krijgen niet over mij maar over de foto. ik heb deze gemaakt met toen een nieuwe lens 85mm f1.8 en in combinatie met flitser 430EXIII-RT, zeg me op wat er mis mee is en hoe ik het kan voorkomen, misschien ligt het aan de nabewerking want dit is ook nieuw voor mij.Flitser is gericht naar het hoog plafond witbalans stond op flitser.
                Ps ik had nog een foto doorgestuurd "natuurlijk" op zelfde plaats en omstandigheden gefotografeerd 160 keer bekeken geen reactie was die dan perfect? daarom deze nog eens op forum gezet
                Last edited by Guest8; 10 juli 2017, 16:25.

                Comment


                • #9
                  Re: tederheid

                  Als je met kleine DOF wil werken dan valt het heel hard op als je ernaast zit
                  De focus ligt niet goed en dat is het grootste minpunt.
                  Verder zijn ook die handen aangesneden - dus vind ik die compo ook niet zo goed.
                  Het achterhoofd van het meisje staat er ook niet zo flatterend op
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: tederheid

                    ja eerste keer met die lens f 1.8 valt tegen vanop die afstand heb ik nog geen 3cm een beetje bewegen en je ziet het maar blijf oefenen

                    Comment

                    Working...
                    X