Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zetpilselfie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Zetpilselfie

    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

  • #2
    Re: Zetpilselfie

    mooi waar was dat?

    Comment


    • #3
      Re: Zetpilselfie

      Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
      mooi waar was dat?
      Je ziet het, Daniel, less is more ... zelfs de stoeltjes op de achtergrond hadden hier weg gekund...
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Zetpilselfie

        Dit is één van de werken van Richard Deacon in Middelheim, bij Antwerpen. Enkele opnames van mijn eerste bezoek staan in dit draadje.

        Henk47, die stoeltjes zouden inderdaad weg mogen maar ik heb al de mensen weggehaald die bij die stoelen stonden. Dat vond ik al genoeg retoucheerwerk. De stoelen zijn trouwens typisch voor het museum - overal zie je ze staan omdat de suppoosten natuurlijk niet de ganse dag rond kunnen wandelen. Voor mij horen ze bij het openluchtmuseum.
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

        Comment


        • #5
          Re: Zetpilselfie

          Een kunstwerk fotograferen in een museum is een beetje not-done, maar zoals hier met die persoon erbij in die houding vind ik hem well-done.

          Comment


          • #6
            Re: Zetpilselfie

            Het is straatfotografie, het mensje klein en de 'pil' groots !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Zetpilselfie

              Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
              Een kunstwerk fotograferen in een museum is een beetje not-done, maar zoals hier met die persoon erbij in die houding vind ik hem well-done.
              Inderdaad, binnen onze fotoclub ben ik daar heel fel op, maar hier gaat het om het effect en ben ik ook vóór.
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment

              Working...
              X