Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verlof in eigen land

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] verlof in eigen land


  • #2
    Re: verlof in eigen land

    Spannende en heel boeiende foto !

    Ik denk dat ik er in mijn familie en vakantie album zo ook nog een paar duizenden (tienduizend ?) liggen heb

    Als ik er daaruit 1 per dag hier post, kan ik nog een tiental jaar voort

    ( PS: nu moet ik wel toegeven dat voor de eerste maal, na al je misbaksels die je hier reeds gepost hebt, je compo hier niet slecht is )

    Comment


    • #3
      Re: verlof in eigen land

      Maar weer zo een zwaar contrast. Al het donkere van de kledij is toegelopen en je maakt de foto's altijd zo zwaar.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: verlof in eigen land

        Technisch gezien behoort deze tot de reeks "snapchat-beelden".
        http://www.paulvanrooy.be

        Comment


        • #5
          Re: verlof in eigen land

          "Technisch gezien behoort deze tot de reeks "snapchat-beelden". ik begrijp wat je bedoeld deze foto is genomen om een oude polarisatie filter te testen omdat ik overweeg een nieuwe te kopen maar stond nog te twijfelen.
          Nu weet ik het, verder ben ik eens op uw website gaan kijken ik kom steeds dichter bij.

          Comment


          • #6
            Re: verlof in eigen land

            Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
            Nu weet ik het, verder ben ik eens op uw website gaan kijken ik kom steeds dichter bij.
            Binnen 20 jaar dan........ we hebben nog tijd, zodat we ook nog iets mogen.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: verlof in eigen land

              Broeva Haro !!!! Geweldig !
              Op 1x zitten ze zeker te wachten op deze foto's. Doen !

              Dergelijke reacties zijn niet bepaald mijn stijl maar als je leuk vind om uit te dagen moet je ze er maar bij nemen.
              Gisterenmorgen had ik een van de betere BD fotografen over de vloer en je kwam ter sprake (ik heb heel deze historie niet écht gevolgd en ik wil het ook niet).

              Dit is puur om te provoceren, een andere reden kan ik niet bedenken.
              Ik was het compleet eens met de persoon en dit sterkt me in mijn overtuiging.

              Comment


              • #8
                Re: verlof in eigen land

                opapol "Dit is puur om te provoceren, een andere reden kan ik niet bedenken.", ik weet niet over wat je hebt en laat ons bij de foto blijven en als vropa zei "Technisch gezien behoort deze tot de reeks "snapchat-beelden".ben ik eens gaan kijken naar snapchat -beelden en heb begrepen dat het door mijn polarisatie filter komt die niet van al te goede kwaliteit is.
                verder ben ik eens een websitebezoek gedaan en het viel me op dat er bij steden en gemeente veel foto op staan waarvan die van mij op deze van hem gelijken vandaar mijn opmerking maar ik heb er verder niets mee bedoeld

                Comment


                • #9
                  Re: verlof in eigen land

                  Awel ik vind deze niet slecht - compo, licht, scherpte.
                  Een van je betere
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment

                  Working...
                  X