Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stadslandschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] stadslandschap


  • #2
    Re: stadslandschap

    Goed gezien en uitgevoerd dit hoor..
    Uitsnede zou ik zelf net iets anders nog doen, croppen tot net onder het blauwe in de spiegeling, en dan rechts croppen dat het hoekje rechts onderin wegvalt...Word die m.i.z stuk sterker.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: stadslandschap

      ok bedankt voor commentaar ik heb geprobeerd om een stuk weg te croppen maar door de vorm die ik tenslotte zo veel mogelijk wou laten zien is dit niet zo mooi

      Comment


      • #4
        Re: stadslandschap

        Juist het weglaten van alle ruimte rond de spiegel maakt het beeld juist sterk, nu gaat de aandacht toch naar water onderin het beeld...Maar dat is mijn gedachte.
        KLIK, dit is wat ik een beetje in gedachten zou hebben, ben normaal niet van grote kaders, maar bij zo'n abstract beeld past het wel..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: stadslandschap

          ik heb uw beeld bekeken maar ben dan meer als de helft van foto kwijt en ook van het beeld in de spiegel waar het juist bij mij om ging ik krijg dan een andere foto maar dat was zeker niet mijn visie toch bedankt voor uw raadgeving

          Comment


          • #6
            Re: stadslandschap

            Het is een beeld, hinkend op twee gedachten en dan maar de "akelige" middenweg gekozen.

            De keuzes die je hier had kunnen maken:
            - totaal isoleren - gedachtengoed van jos82 -
            - het rugbybal-fontein meer in de omgeving zetten.

            Comment


            • #7
              Re: stadslandschap

              ok bedankt voor de commentaar

              Comment

              Working...
              X