Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan niet meer linken van uit (gratis) Photobucket ????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kan niet meer linken van uit (gratis) Photobucket ????

    Is dat sinds kort veranderd ?
    Last edited by Alfa Centauri; 8 juli 2017, 13:48.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Kan niet meer linken van uit (gratis) Photobicket ????

    Ik denk dat je Photobucket bedoelt, en dan kan ik naar dit verwijzen

    Comment


    • #3
      Re: Kan niet meer linken van uit (gratis) Photobicket ????

      inderdaad. En zelfs als u zou willen betalen, kost het zo veel om het op te lossen (ik lees 400$ per jaar) - dat u wellicht uw beelden zal verhuizen.
      Zie maar wat een aantal collega's op Dyxum (Sony/Minolta-forum) hierover te zeggen hebben - er zitten daar een paar bij die nogal wat foto's gaan mogen aanpassen. Photobucket had beter een laag bedrag gevraagd (of de transferten doorgerekend) - dan nu zo driest te werk te gaan.
      Bij mij staat Photobucket door dit voorval trouwens op de zwarte lijst (bedrijf 295 ondertussen) - we zetten dat er systematisch bij in de hoop dat men oppikt dat er mensen zijn die misdragingen bijhouden - en dat die rekening houden met het gedrag van een bedrijf bij het uitgeven van de €'s. Wie denkt dat hij in 't stemhokje iets kan veranderen vergeet een nog belangrijker wapen - uw uitgavenpatroon.
      Eigenlijk bestaat gratis niet - iemand betaalt - en om dit soort toestanden te vermijden heb ik dus m'n mailbox gekocht - en daar zit webspace bij en een domain-naam. Als dat bedrijf ooit grappig doet - ga ik een weekje offline als ik pech heb - maar ik kan weg. (bij domainnamen kan u ook best erover waken dat U de eigenaar is - niet de hoster, want dan zit u vast!).
      Zo is't leven - wie er zich niet mee bezig wil houden - betaalt eigenlijk met een dierbare munteenheid - privacy.
      Dus helaas hebben we slecht nieuws voor u.

      Comment


      • #4
        Re: Kan niet meer linken van uit (gratis) Photobicket ????

        Bedankt voor de info.
        Amai, dat is inderdaad drastisch.
        Nu ik heb daar niets staan dat ik zal missen, maar hoe zet je nu sporadisch een fotootje op BD?
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: Kan niet meer linken van uit (gratis) Photobicket ????

          Intussen (op aanraden van Djivan) een Imgur account aangemaakt. Zie ook: http://forum.belgiumdigital.com/f6/f...bd-548873.html
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Kan niet meer linken van uit (gratis) Photobicket ????

            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
            Bedankt voor de info.
            Amai, dat is inderdaad drastisch.
            Nu ik heb daar niets staan dat ik zal missen, maar hoe zet je nu sporadisch een fotootje op BD?
            via Flickr doe ik dat nu
            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
            https://sites.google.com/view/pdh65/

            Comment


            • #7
              Re: Kan niet meer linken van uit (gratis) Photobicket ????

              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Bedankt voor de info.
              Amai, dat is inderdaad drastisch.
              Nu ik heb daar niets staan dat ik zal missen, maar hoe zet je nu sporadisch een fotootje op BD?
              Je draait thuis zelf een webservertje bvb, zoals ik doe. Dan heb je zoveel GB aan storage als je zelf in je server propt, en uiteraard bepaal je alles zelf.
              En tegenwoordig heb je op een standaard Telenet abonnement al 10 MBps upload, is snel genoeg.
              David Leemans
              Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

              Comment

              Working...
              X