Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rwb

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Rwb

    Hierbij een een detail van een gebouw in Luik, dit met een MFT Olympus toestel OMD10 MKII best tevreden over het toestel gezien de kleinere sensor dit met de standaard kit lens.




    Bedankt voor het kijken!

  • #2
    Re: Rwb

    Ik wil niets anders meer dan mft. Compact, zeer scherp en als je weet hoe met dof te spelen is dat ook geen probleem (ok voor sommige foto's moet je wel veel doen om aan het full frame niveau te geraken maar het kan).
    Om het toch maar over jouw foto te hebben. Vind ik heel mooi. Vooral de kleuren springen eruit.
    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

    Comment


    • #3
      Re: Rwb

      Oorspronkelijk geplaatst door ijshockeyfreak Bekijk bericht
      Ik wil niets anders meer dan mft. Compact, zeer scherp en als je weet hoe met dof te spelen is dat ook geen probleem (ok voor sommige foto's moet je wel veel doen om aan het full frame niveau te geraken maar het kan).
      Om het toch maar over jouw foto te hebben. Vind ik heel mooi. Vooral de kleuren springen eruit.
      Bedankt voor je leuke commentaar. Het is echt een compact systeem. En er zitten ook wel wat snufjes op. Het is zo handig om mee te nemen. De in body stabilisatie doet ook erg goed zijn werk.

      Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

      Comment

      Working...
      X