Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stationchef

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] stationchef


  • #2
    Re: stationchef

    Vertel me eens wat je zelf goed vindt aan deze foto? Dan kunnen we een inzicht krijgen in je hersenkronkel en daarop ons oordeel baseren.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

    Comment


    • #3
      Re: stationchef

      Iets ander standpunt had de foto ten goede gekomen. De man er helemaal op en de bovenkant van de trein niet. Unieke gelaatsuitdrukking van de chef en de scherpte op de man ik ok
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: stationchef

        gelaatsuitdrukkingen daar ging het om was een test 85mm ik heb al meerdere foto's gezien waar de persoon niet voledig op de foto staat zou zelf zeggen had ik gedurfd zou ik nog korter gaan. mijn fout is dat ik het middelste focuspunt gebruik heb en in mijn opwinding niet gekaderd heb.;
        Ik heb deze gepost omdat deze dezelfde persoon dezelfde is die jullie zo vol lof prijzen in forum een beetje voor deze
        Last edited by Guest8; 7 juli 2017, 20:52.

        Comment


        • #5
          Re: stationchef

          Ik mis voldoende scherpte, dit zal in dit geval wel bewegingsonscherpte zijn wat mij stoort. Daarbij graag een betere kadrering zou het beeld ten goede komen. (en hier gelukkig niet het afkatten wat ik toch dikwijls een beetje té vind in de richting van Daniel).
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: stationchef

            "Ik mis voldoende scherpte " kan het zijn omdat ik op 1:1,8 heb gefotografeerd?
            Ik heb ook gemerkt dat focus heel snel scherp zet (ik heb de middelste gebruikt)

            Comment


            • #7
              Re: stationchef

              Misschien wat lachende forensen op de achtergrond had een goede dynamiek kunnen geven want moest ik elke werkdag met zo'n "plastron" en publique moeten paraderen zou ik ook zo kijken.

              Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              ... (en hier gelukkig niet het afkatten wat ik toch dikwijls een beetje té vind in de richting van Daniel).
              Mijn gedacht ook.
              Ben een hele tijd hier niet meer geweest maar na een paar weken terug valt het mij op dat Daniel serieus op de man wordt gepakt; heeft niets meer met foto-kritiek te maken maar gewoonweg degoutant. Een mens zou bijna schrik krijgen om hier nog een foto te posten.

              Comment


              • #8
                Re: stationchef

                Zo slecht vind ik deze eigenlijk nog niet.
                De foto moet het duidelijk hebben van de gezichtsuitdrukking.
                Bovenaan nog een stuk weg (croppen tot net boven bestuurdersraampje).
                Scherpte op het aangezicht mocht beter.
                Groetjes,
                Dominic

                Comment


                • #9
                  Re: stationchef

                  ok bedankt voor commentaar

                  Comment


                  • #10
                    Re: stationchef

                    Redelijk goed - met een passende achtergrond.
                    Na verkleinen van de foto moet je altijd een tikkeltje naverscherpen - doe jij dat ?
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Re: stationchef

                      ja met Photoshop misshien niet genoeg?
                      het kan ook weer door de kleine DOF zijn, het is weer met de zelfde lens als die andere 85mm f 1.8

                      Comment

                      Working...
                      X