Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Papa....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Papa....


  • #2
    Re: Papa....

    mooie compositie, sterk beeld maar vind dat de kleuren (huid) van model een beetje raar of zie ik het verkeerd?

    Comment


    • #3
      Re: Papa....

      Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
      mooie compositie, sterk beeld maar vind dat de kleuren (huid) van model een beetje raar of zie ik het verkeerd?
      ik wou er een beetje triestesse inleggen en heb de saturatie aangepast...met de echte kleuren kwam het beeld niet "droevig" genoeg over, m.i.

      Comment


      • #4
        Re: Papa....

        mooi totaalbeeldje gemaakt
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Papa....

          Sterk beeld, versta de desaturatie maar voor het model wat minder mooi.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment


          • #6
            Re: Papa....

            De tekst maakt 'm helemaal af, de toon van het beeld past ook goed, ik zou echter een vierkant beeld gekozen hebben, dan komt de dame aan de rand van het beeld maar dat vind ik in dit geval de plaat juist sterker maken...
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Papa....

              Wat een verhaal! En vermits er blijkbaar geen uitzicht is uit deze, zou ik het ook proberen met een vierkante crop.
              Knap werk.
              Groetjes,
              Xavier
              Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
              Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
              Laat de commentaren maar komen.

              Comment


              • #8
                Re: Papa....

                update

                Comment


                • #9
                  Re: Papa....

                  Uitsnede van de update is veel beter. Ik zou toch nog iets sleutelen aan de huidtinten ( tenzij je ze zo wil natuurlijk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Papa....

                    Neen, geef mij de originele zodat ze functioneert in de omgeving omdat dan de de inhoud en de sfeer het meest dramatisch naar voren komt. Knap
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Papa....

                      Beetje muggezifterig ben ik soms, links wat eraf en rechts iets erbij zodat te zien is dat het een muur (of gebouw) is dat eindigt in een donker strookje achtergrond.... (dan blijft de muurschildering Papa er nog goed op staan) dat geeft me het idee dat vluchten nog mogelijk is...
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Papa....

                        voor mij ook maar de originele
                        Peter
                        mijn website : klik

                        Comment

                        Working...
                        X